The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

TOP 3 ADC - Septembrie: Kubis Interactive pe locul 1

Articol / 09 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC - Septembrie: Kubis Interactive  pe locul 1
1/1
Kubis Interactive, McCann Worldgroup România şi Publicis România / Publicis One au avut în luna septembrie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.

Noua provocare Grolsch a încercat sǎ transpună vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică, un experiment cu trei ingrediente pentru 14 participanţi: un concert live, neuroștiință și artă vizuală. „Awake Your Curiosity Experiment” a fost fǎcut de cǎtre Kubis Interactive în preajma festivalului Awake, cu echipa formatǎ din Florin Busuioc, Art Director şi Carina Toma, Copywriter.

Ruxandra Matache, Group Creative Director FriendsTBWA & membru ADC România prezintǎ cinci motive pentru care a dat nota maximǎ acestei idei: “Idee simplǎ a bit beyond clasic advertising // Explicǎ într-un mod visually striking un concept destul de abstract - cât de mult ne afecteazǎ stresul. Kudos to Aural Eye pentru visuals! // Dovedeşte într-un mod engaging cǎ oricine poate fi creativ când se relaxeazǎ şi se concentreazǎ pe un singur lucru. // Combinǎ seamless arta cu ştiinţa şi tehnologia. // It really fits. Se potriveşte cu brandul  Grolsch, platforma Experimentalist şi cu eventul promovat - Awake Festival.”

Locul al doilea este ocupat de McCann Worldgroup România, pentru campania de lansare Taco Bell, singurul Taco Bell pe o raza de 1208 km, primul din Europa Centrala şi de Est. Şi pe asta au mizat şi în campanie, cu mesaje personalizate pentru diverse alte ţǎri lipsite de celebrul fast-food, prin care le invitau sǎ viziteze România pentru a face, cu aceastǎ ocazie, şi o vizitǎ la Taco Bell din România. Echipa McCann: Arpad Rezi, Art Director şi Bogdan Costin, Copywriter.  

Locul 3 ne dǎ ocazia sǎ-l menţionǎm pe Morgan Freeman, într-o reacţie surprizǎ de la Visa pentru un fan Untold: “A gift from Visa – Morgan Freeman narrates Carmen’s Facebook comment”, idee marca Publicis România/Publicis One, cu echipa Karla Georgescu, Art Director şi Ruxandra Drilea, Copywriter.

Menţiunile lunii septembrie merg cǎtre Golden Brau & Geometry Global, pentru „Panoul care aduce distracția făcută de soare pe plajǎ” (cu Ştefan Vasilachi – Head of Art & Bogdan Costin – Senior Copywriter), echipa de la Funky Citizens pentru „Infografice civice” şi coperta celui mai recent numǎr Decât o Revistǎ, cu tema „Noi şi ei”, cu un ping-pong creativ între Lehel Kovács, Ilustraţie, Artemisa Pascu, Design şi Cristian Lupşa, Editor.

 
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Pentru mai multe informații:

www.adcromania.ro     

www.facebook.com/ADCRomania