The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

A. SCOPUL FOLOSIRII DATELOR PERSONALE DE CATRE FUNDAȚIA THE INSTITUTE
S.C. MILLENIUM IMAGE & COMMUNICATION GRUP SRL, prin Fundația The Institute este fondatorul și organizatorul proiectelor Romanian Design Week, Diploma, Internetics, Gala Societății Civile, Cartierul Creativ, revista The Institute și ziarul Cartierului Creativ.
Fundația The Institute colectează, înregistrează, organizează, stochează, adaptează, modifică, extrage, consultă, si utilizează datele dumneavoastră personale pentru a administra, menţine, imbunătăţi şi obţine feedback cu privire la serviciile pe care le oferă, precum şi pentru a vă menține informați în legătură cu festivalurile și evenimentele pe care le organizează.
Datele dumneavoastră personale pot fi folosite şi pentru a personaliza într-un grad cât mai mare serviciile Fundației The Institute, precum şi în scopuri de marketing.
Datele cu caracter personal colectate de către Fundația The Institute se referă la: numele şi prenumele utilizatorului, telefon, adresa/localitate, e-mail, companie/loc de muncă, obişnuinţe / preferinţe / comportament. În unele cazuri, cum sunt festivalurile, Fundația The Institute poate solicita participanţilor codul numeric personal, adresa, precum şi seria şi numărul actului de identitate sau date fiscale, în cadrul persoanelor juridice.
Datele cu caracter personal nu vor fi instrainate sub nicio forma terţelor persoane straine.
1. Marketing
Dacă v-aţi exprimat acordul, Fundația The Institute vă poate contacta pentru a vă informa despre alte festivaluri și competiții la care nu sunteţi abonat, dar care v-ar putea interesa, putand fi invitat să luaţi parte ca participant la unul dintre evenimente.
Fundația The Institute vă poate contacta prin curier, telefon, e-mail sau fax. Aveţi oricând dreptul de a ne comunica faptul că nu mai doriţi să fiţi contactaţi de către Fundația The Institute prin mijloace caracteristice marketingului direct.
Fundația The Institute colectează şi actualizează informaţii despre paticipanții la festivalurile și evenimentele noastre şi utilizatorii site-urilor sale, precum şi despre furnizorii cu care interacţionează în mod regulat si poate obţine aceste informaţii fie direct de la dumneavoastră sau de la terţe persoane, fie automat prin intermediul cookie-urilor şi prin rapoartele de trafic generate de către serverele care găzduiesc site-urile Fundației The Institute.
2. Informaţia furnizată direct de către utilizatorii The Institute
Se referă la datele dumneavoastră de contact furnizate pentru înregistrare, autentificare şi detalii de plată pentru unele dintre festivalurile organizate, participare la evenimente, concursuri, dar si la detalii referitoare la interesele şi obiceiurile dumneavoastră de consum.
3. Informaţia colectată de către Fundația The Institute
Dacă sunteți participant la evenimentele The Institute, datele dumneavoastră sunt esențiale pentru o mai bună comunicare și informare în legătură cu festivalurile și evenimentele pe care aceasta le organizează.
4. Arhivarea datelor cu caracter personal
Fundația The Institute arhivează informaţiile în bazele sale de date, cum sunt zonele de administrare ale site-urilor. Aceste informaţii sunt păstrate şi folosite de către Fundația The Institute pentru a-şi putea respecta termenii contractuali și regulamentele festivalurilor şi pentru a putea furniza servicii și oportunități noi.
De asemenea, Fundația The Institute poate păstra datele utilizatorilor săi înregistraţi, în conformitate cu legislaţia românească în vigoare, şi după ce a încetat relaţia contractuală dintre cele două părţi.
5. Accesul la datele cu caracter personal de către terţe persoane
Fundația The Institute nu publică date cu caracter personal. În cazul festivalurilor, datele referitoare la câștigători publicate spre informarea acestora, sunt făcute publice respectând acordul participantului și legea în vigoare.
Fundația The Institute nu vinde şi nu închiriază baze de date către terţi, nu face publice şi nu transmite către terţi aceste informaţii, decât dacă a obtinut expres acordul persoanelor vizate, în acest sens.
În unele cazuri, este posibil ca Fundația The Institute transmită datele dumneavoastră personale unor subcontractori sau furnizori de servicii de emailing (de exemplu.: companii de e-mail marketing) sau organe abilitate ale statului, cazuri in care nu veti fi notificati.
Fundația The Institute nu transferă în afara ţării sau in afara Uniunii Europene datele cu caracter personal.
6. Politica de Cookies
Site-urile aflate in portofoliul Fundației The Institute folosesc cookie-uri care reprezintă date stocate pe hardul utilizatorului, conţinând informaţii despre utilizator, iar utilizarea mecanismului de tip cookie constituie un avantaj în folosul vizitatorilor.
7. Newslettere şi alerte
Unele dintre serviciile Funației The Institute ofera utilizatorilor posibilitatea de a primi newslettere şi alerte prin poşta electronică sau cea clasică, existand posibilitatea ca utilizatorii sa poata opta oricand pentru varianta de a nu mai primi astfel de notificări, cu un singur click pe link-ul de dezabonare din newsletter/alertă.
B. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Fundația The Institute respectă drepturile de confidenţialitate ale clienţilor şi utilizatorilor săi şi intelege sa protejeze datele personale ale acestora, în concordanţă cu prevederile Legii nr. 677/2001 si ale actelor normative subsecvente acesteia.
Fundația The Institute isi asuma obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, în special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date în cadrul unei retele, precum si împotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
Pentru implementarea masurilor tehnice si organizatorice necesare pentru pastrarea confidentialitatii si integritatii datelor cu caracter personal, Fundația The Institute respecta cerintele de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal elaborate de autoritatea de supraveghere potrivit stadiului tehnicii utilizate în procesul de prelucrare si de costuri, astfel incat sa se asigure un nivel de securitate adecvat în ceea ce priveste riscurile pe care le reprezinta prelucrarea, precum si în ceea ce priveste natura datelor care trebuie protejate.
Regulamentul intern de organizare si funcţionare al Fundației The Institute contine reglementari cu privire la confidenţialitatea datelor cu caracter personal care sunt prelucrate in cadrul instituţiei.
In acest sens, cerintele de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal acopera urmatoarele aspecte:
- Identificarea si autentificarea utilizatorilor (angajatii desemnati in a accesa bazele de date)
- Serverele pe care se stocheaza bazele de date cu caracter personal, executia copiilor de siguranta, se efectueaza pe serverele din datacenter-ul furnizat de SPHS, ce permite doar accesul personalului certificat si autorizat
- Atat pe statiile de lucru, cat si pe servere sunt instalate programe antivirus si antispyware actualizate cel putin o data pe zi.
- Audit-uri periodice cu privire la serverele si sistemele informatice folosite, actualizari ale soft-urilor si aplicatiilor folosite si a antivirusilor, in vederea prevenirii aparitiei unor vulnerabilitati. Serverele utilizate sunt securizate prin aplicatii de firewall si sunt monitorizate in mod continuu de personal calificat (administrator de system).
- Instruirea personalului dedicat si a modalitatii de folosire a terminalelor de la care au access
C. DREPTURILE UTILIZATORILOR CU PRIVIRE LA DATELE CU CARACTER PERSONAL
Pe langa drepturile existente si prevazute de Legea nr.677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, de la data aplicarii Regulamentului European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal, beneficiezi de drepturi aditionale. Iata lista completa a drepturilor pe care le ai:
• Dreptul la informare – poti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale;
• Dreptul la rectificare – poti rectifica datele personale inexacte sau le poti completa;
• Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – poti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
• Dreptul la restrictionarea prelucrarii - poti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
• Dreptul de opozitie – poti sa te opui, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
• Dreptul la portabilitatea datelor - poti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ai furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau poti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
• Dreptul de a depune plangere - poti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
• Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul tau, ti-l poti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
• Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, iti poti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si poti contesta decizia
In cazul în care dorești să îți exerciți aceste drepturi poți înainta o cerere scrisă, datată și semnată către: office@institute.ro sau la următoarea adresă de corespondență: The Institute, Stirbei Voda 104-106, București. Fundația The Institute se obliga sa raspunda in mod prompt oricarei cereri legate de drepturile persoanei legate de protectia datelor sale personale. Orice cerere va fi tratata cu prioritate.



DATE CU CARACTER PERSONAL
• Datele cu caracter personal folosite (cum ar fi, dar fara a se limita la: date client - nume, prenume, adresa, telefon, email; date cu privire la localizarea userilor) nu vor fi transmise catre terti, fara acceptul tau expres.
• The Institute isi rezerva dreptul sa trimita utilizatorilor inregistrati comunicari prin email (newslettere cu caracter periodic sau mesaje informative ori comerciale one-time din partea noastra sau a unor partneri), precum si acele mesaje prin email necesare pentru buna practică de respectare a regulamentelor festivalurilor organizate. Utilizatorii se pot dezabona de la aceste mesaje.
• Nu vom transmite adresa ta de email sau datele tale personale nimanui, dar e posibil ca uneori sa trimitem anumite email-uri de interes pentru tine, cu privire la imbunatatirile site-ului, sau oferte comerciale ale partenerilor
• Vei putea oricand sa te dezabonezi de la Newsletter-ul The Institute, facand acest lucru optand pentru "dezabonare" in subsolul mesajelor trimise de noi.
• Parolele folosite in cadrul platformei sunt stocate criptat si nimeni nu le poate folosi pentru a accesa contul respectiv
• Serverele pe care sunt stocate datele sunt urmarite de un specialist IT si protejate de virusi si vulnerabilitati si actualizate la zi
• Datele de trafic sunt analizate prin Google Analytics, prin anonimizarea datelor despre utilizatori
• Daca vreo practica legata de folosirea site-ului, inclusiv cele legate de datele utilizatorilor, sunt neclare sau aveti sugestii de imbunatatire, puteti sa sesizati acest lucru la office@institute.ro
• Materialele prelevate cu continut public sunt agregate, conform normelor referitoare la drepturile de autor (ex: in cazul presei, preluarea in limita a 500 de caractere)

CONTACT
Pentru orice alte informaţii referitoare la colectarea, arhivarea şi protejarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la office@institute.ro sau să sunaţi la 0731 080 535.

ACTUALIZARE
Termenii si conditiile sunt actualizate de câte ori este nevoie. Modificările se vor reflecta în tipul de informaţii publicate sau transmite de către Fundația The Institute. Vă rugăm să citiţi periodic aceste condiţii, pentru a fi la curent cu ce informaţii colectează, foloseşte şi transmite Fundația The Institute