The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

TOP 3 ADC*RO // MAI 2016

Articol / 07 Iun 2016 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // MAI 2016
  • TOP 3 ADC*RO // MAI 2016
  • TOP 3 ADC*RO // MAI 2016
1/3
În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.

Mai

FIA/ACR - Plimbă Ursul (Publicis România și Nurun România) ocupă primul loc în topul lunii mai. Pe locul doi este NN - Fetița cu buline (Headvertising), urmată de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” & WWF România – Diodrama (Publicis România) pe trei.

1. Idee: Plimbă Ursul
Brand: FIA/ACR
Agenție: Publicis România și Nurun România
Echipa: Adrian Ioța (Art Director) & Mihai Costache (Copywriter)



Andreea Ghenoiu, membru ADC*RO și Group Creative Director Jazz a explicat de ce campania a primit votul ei: „De ce nota maximă fără ezitare? Pentru că e clar din seria „aș fi vrut să am eu ideea asta”. Pentru că am copii, pentru că mă enervează viteza la volan, pentru că îmi plac jocurile pe telefon. Așa că bravo! Pentru idee, dar și pentru execuție. Arată super frumos ilustrațiile și naming-ul e fun. La mai multe!”

2. Idee: Fetița cu Buline
Brand: NN
Agenție: Headvertising
Echipa: Andrei Beșliu (Art Director) & Rafaela Beldie(Copywriter)


3. Idee: Diodrama
Brand: Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” & WWF România
Agenție: Publicis România
Echipa: Gabriel Gherca (Art Director) & Romulus Petcan (Copywriter)



În luna mai ADC*RO acordă și 3 mențiuni: 

ING România - Creditul pe Repede-nainte (Headvertising)

 

BRD - Scena9  


McDonald's - Sărbătorește gusturile românești la McDonalds (FriendsTBWA)