The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2016

Articol / 03 Mai 2016 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2016Federația Română de Fotbal - FRF susține educația (Geometry Global)
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2016Paul România - Bittersweet Pies(MRM / McCann România)
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2016Vodafone România – Vodafone Transhumapp (McCann România)
1/3
În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.

Aprilie

Pe primul loc în luna aprilie se află Federația Română de Fotbal - FRF susține educația (Geometry Global). Îi urmează Paul România - Bittersweet Pies(MRM // McCann România) pe locul doi și Vodafone România – Vodafone Transhumapp (McCann România) pe locul trei.

1. Idee: FRF susține educația
Brand: FRF
Agenție: Geometry Global
Echipa: Ștefan Vasilachi (Head of Art) & Bogdan Costin (Senior Copywriter)


2. Idee: Bittersweet Pies
Brand: Paul România
Agenție: MRM // McCann România
Echipa: Miruna Macri (Art Director), Sandra Bold (Copywriter)


3. Idee: Vodafone Transhumapp
Brand: Vodafone România
Agenție: McCann România
Echipa: Adrian Rusu (Art Director), Simona Suman (Copywriter)