The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România câștigă distincția „Echipa Anului 2016”

Articol / 25 Ian 2017 / INSTITUTE.RO
  • Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România câștigă distincția „Echipa Anului 2016”
  • Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România câștigă distincția „Echipa Anului 2016”
  • Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România câștigă distincția „Echipa Anului 2016”
  • Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România câștigă distincția „Echipa Anului 2016”
1/4
Gala premiilor Top 3 ADC*RO a avut loc în această seară. Conform membrilor Art Directors Club România, Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România sunt considerați echipa anului 2016, campania Rombot, ambasador virtual al României, este desemnată „Ideea anului”, iar NN Asigurări și Pensii este „Clientul Anului”.



Art Directors Club România a dat startul la începutul anului trecut proiectului Top 3 ADC cu scopul de a promova și de a recunoaște excelența în creativitatea românească. Astfel, în fiecare lună, membrii Art Directors Club România au ales top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate pentru a aplauda munca de zi cu zi a echipelor de creație și pentru a oferi industriei o oglindă cât mai fidelă a nivelului la care se află. În fiecare lună au fost selectate cele mai bune trei idei și pe baza acestora au fost acordate distincțiile din cadrul ceremoniei.

Lia Bira, Art Director și Alexandru Vasile, Copywriter, au semnat campaniile Go Mono – Radio 21, KFC Christmas Bucket și Doza de adevăr – Sprite. Go Mono a primit locul 1 în luna februarie, KFC Christmas Bucket locul 1 în noiembrie, iar Doza de adevăr locul 2 în noiembrie.

În clasamentul pentru „Echipa anului”, cele care s-au pozitionat pe locul 2 și, respectiv, locul 3 sunt: Andrei Beşliu // Art Director & Rafaela Beldie // Copywriter la Headvertising si Andrei Besliu // Art Director & Cătălina Ceparu - Copywriter tot la Headvertising.

Ideea anului a fost aleasă pe baza votului membrilor ADC, dintre toate ideile clasate pe locul 1 pe parcursul anului. Campania câștigătoarea, Rombot, ambasador virtual al României, a fost realizată de McCann Worldgroup România și a ocupat locul 1 în luna decembrie a anului trecut. Echipa de creație a fost formată din Miruna Macri, Alin Sîrbu, Corina Ioniţă // Art Director & Ioana Zamfir, Mihai Vasile, Mihai Ţiţirig // Copywriter.

NN Asigurări și Pensii, „Clientul Anului”, este cel care a avut cele mai multe campanii incluse în top 3 ADC în 2016: „Fetița cu Buline”, care a ocupat locul 2 în mai, „Colecta de pupici”, locul 3 în iunie, „NN la Electric Castle”, locul 1 în iulie și „Cum se fac bunicii?”, locul 2 în octombrie.

Top 3 „Clientul Anului” este completat de KFC, locul 2, și Vodafone Romania, locul 3.

 

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.