The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // MAI 2017

Articol / 15 Iun 2017 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // MAI 2017
1/1
 În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr. 

În luna mai, membrii ADC România au ales ca locul 1 să meargă la McCann Worldgroup România pentru  Campania Coca-Cola // Brățara oficială a verii. . Echipa care a lucrat la campanie a fost formată din Alexandru Vasile, Senior Copywriter și Lia Bira, Senior Art Director   

"Orice inițiativă de a integra ceva atât de abstract și neprietenos precum un cod unic promoțional într-o experiență inedită de branding sau packaging este un lucru lăudabil – iar Coca Cola ne-a demonstrat în repetate rânduri că nu se teme să intervină asupra produsului pentru a oferi consumatorilor o astfel de experiență. De fiecare dată când această integrare se face armonios, legând premiile promoției de mecanica acesteia, prin concept, campania este un exemplu de luat aminte" a declarat Raluca Eftimie, Group Creative Director Leo Burnett România/Publicis One.



Locul 2 în topul lunii mai e ocupat de ideea Cadrul vieții tale dezvoltată de Next Advertising pentru QFORT. La această campanie au lucrat Liviu David, Semida Durigă, Otilia Mihalcea



Locul al treilea ajunge tot la McCann Worldgroup Romania pentru  Colectia "Aventuri in spatiu", concepută pentru Mega Image. Echipa care a lucrat la proiect e format din Ioana Zamfir, Senior Copywriter și Alin Sîrbu, Senior Art Director.



Mentiunile lunii mai merg la:
 BCR - Încrederea dă încredere, agenție Cohn&Jansen JWT, echipă Edouard Cubassa și Andrei Cohn (Art Directors) și Felicia Stoica și Alex Negoescu (Copywriters)



ING Card Complet - Cardul tau de salariu, agenție Headvertising, echipă Laura Dragomir - Copywriter și Andreea Moise - Art Director



KFC - Mai bine pe bune decât cool, agenție McCann Worldgroup România, echipă format din Ioana Munteanu, Senior Copywriter, Adrian Constantin, Copywriter, Alin Sîrbu, Senior Art Director



Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.