The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2016

Articol / 06 Iul 2016 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2016Groupama Asigurari 2016 Continuitate
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2016Bucovina - Însetează-te!
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2016Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan
1/3
În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.

Iunie

Cea mai apreciată idee a lunii iunie a fost cea a echipei de creație McCann Erickson România pentru Mastercard - Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan. Graffiti BBDO pentru Corso ocupă locul doi, urmată de „Colecta de pupici” pentru NN de la Headvertising & Skepsis. A fost o lună interesantă și foarte productivă, așa că s-au acordat și trei mențiuni pentru Kinecto Isobar, FCB Bucharest și Leo Burnett & Target. 

1. Idee: Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan
Brand: Mastercard
Agentie: McCann Erickson România
Echipa: Costin Bogdan (Senior Copywriter)


2. Idee: Of Corso că ești Corso
Brand: Corso
Agentie: Graffiti BBDO
Echipa: Cristina Panaitescu, Irina Iliescu, Răzvan Alexandrescu (Art Directors) & Ionuț Iordache, Alex Badarau, Monica Felea (Copywriters)

Păsările


Șarpele


3. Ideea: Colecta de pupici
Brand: NN
Agentie: Headvertising & Skepsis
Echipa: Andrei Beşliu (Art Director) & Rafaela Beldie (Copywriter)



În luna iunie ADC*RO acordă și 3 mențiuni:

Uniunea Salvați Bucureștiul - Muzeul Corupției din România 
(Kinecto Isobar)



Bucovina - Însetează-te! (FCB Bucharest) 


Groupama Asigurări - Groupama Asigurari 2016 Continuitate
(Leo Burnett & Target)