The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // SEPTEMBRIE 2016

News / 06 Oct 2016 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // SEPTEMBRIE 2016
  • TOP 3 ADC*RO // SEPTEMBRIE 2016
  • TOP 3 ADC*RO // SEPTEMBRIE 2016
1/3
În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.

Septembrie

Jazz, Three și GMP Advertising & Webstyler formează topul agențiilor care au lansat cele mai creative idei în luna septembrie, conform membrilor Art Directors Club România. Agenția Jazz intră din nou în topul ADC RO, iar de data aceasta obține cel mai înalt punctaj pentru „Gustă partea bună a fortzei!”, idee dezvoltată pentru brandul Fortza. Celelalte campanii premiate sunt IMM Putere - Banca Transilvania, semnată de Three și InstaCans - Coca-Cola, realizată de GMP Advertising & Webstyler.

1. Idee: Gusta partea buna a fortzei!
Brand: Fortza
Agenție: Jazz
Echipa: Octavian Belintan, Alin Badiu (Art Directors) & Andrei Stanciu (Copywriter)

 
“Îmi place mult nivelul de neseriozitate al acestei campanii și umorul voluntar sau nu al unor situații. În primul rând, ce caută țăranul-fotomodel cu coasa în porumb și, în al doilea rând, cum adică ,,pârâcioasă-i mă...“. Bănuiesc multă distracție și în agenție și la client și cam de asta e nevoie ca oamenii să nu mai fugă de reclame”, declară Alex Strȋmbeanu, Creative Director JANDL & membru ADC România.

2. Idee: IMM Putere
Brand: Banca Transilvania
Agentie: Three
Echipa: Francisc Zinz (Art Director) & Sabin Staicu (Copywriter)


3. Ideea: InstaCans
Brand: Coca-Cola
Agentie: GMP Advertising & Webstyler
Echipa: Alina Nedelcu, Sasha Tănase (Art Directors) & Mihai Gongu și Bogdan Răileanu (Copywriters)



Următoarele trei mențiuni sunt: Verdict.ro - Singurul site de Fashion Review din România, Self Promo Publicis - Fiare noi CannesLions și Satele Unite ale Maramureșului - Festivalul Fără Frontiere de la FriendsTBWA.