The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 17 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

TOP 3 ADC*RO // IANUARIE 2017

Articol / 08 Feb 2017 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // IANUARIE 2017
  • TOP 3 ADC*RO // IANUARIE 2017
  • TOP 3 ADC*RO // IANUARIE 2017
  • TOP 3 ADC*RO // IANUARIE 2017
1/4
Primul an de top 3 ADC a fost ȋncheiat luna trecută cu o gală de premiere ȋn care s-au decernat trei trofee: Ideea Anului, Clientul Anului și Echipa Anului. ADC România continuă topul și ȋn 2017, ȋn același scop de a evidenția ideile bune ale echipelor de creație și de a oferi o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr. Ȋn top 3 al lunii ianuarie membrii ADC au votat idei ale agențiilor FCB Bucharest, MRM//McCann Worldgroup România și Friends TBWA, cu mențiuni pentru campaniile semnate de Graffiti BBDO, Kinecto Isobar și Heraldist & Wondermarks.

FCB Bucharest ocupă primul loc cu ideea „BRD New Year’s Special 2017 - #UnPicDeAjutor”, un spot de ȋnceput de an, despre noi așteptări și planuri de viitor. Povestea fetiței de zece ani care ȋși găsește un prieten și un ajutor de nădejde ȋntr-un postaș cu abilități speciale a fost gândită și implementată de Wanda Hutira - Senior Art Director, Andrei Constantinescu - Junior Art Director și Dragos Raicu - Head of Copy, Patricia Bîea - Junior Copywriter.



“Cred că avem multe de ȋnvățat de la copii și ȋmi place când brand-urile ne amintesc asta. Felicitări clientului și agenției pentru insight și mai ales pentru execuție!”, declară Arpad Rezi, Art Director McCann Erickson România & membru ADC România.

Pe locul doi se află MRM//McCann Worldgroup România cu o nouă campanie ȋn stilul KFC: „Like Exchange”, prin care like-urile devin monedă națională de plată ȋn restaurantele KFC. Un proiect făcut de Nadejda Ghilca - Art Director și Sandra Bold - Head of Copy.



Friends TBWA intră ȋn top pe locul 3 cu vizualurile „WWF - Libertate pentru animale”, un semnal de alarmă față de modul ȋn care animalele sunt tratate ȋn circuri, ca urmare a tragediei de la Circul Globus. O serie de ad-uri care arată că locul animalelor e în libertate, nu în circuri, în cuști și lanțuri.



Pentru luna ianuarie, mențiuni au primit lucrările: “Pepsi - Drumul tău e un moment. Găsește-l”, de la Graffiti BBDO, “Bonduelle - Elena Pagu: campioană la o vârstă incredibilă!” de la Kinecto Isobar și “Filarmonica Transilvania - Şi clasicii o mai iau razna”, de la Heraldist&Wondermarks.

 Art Directors Club România (ADC*RO)
a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.