The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - APRILIE 2017

Articol / 07 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - APRILIE 2017
1/1
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele

1. NEURALINK - Elon Musk

Elon Musk a anunțat luna trecută primele informații despre cel mai nou proiect al său - Neuralink, o companie care își propune să lucreze la crearea unei legături directe între creier și computere, prin montarea unor cipuri în creier, pentru a facilita descărcarea și încărcarea de informații de la și în creier. Promisiunea Neuralink e că va ajuta umanitatea să facă față expansiunii inteligenței artificiale. O analiză minunată a perspectivelor pe care le deschide compania lui Elon Musk aici



2. V8 Interactive și First Content Studio nominalizați la MIXX Awards Europe

Competiția internațională de marketing digital și interactiv și-a anunțat nominalizații și suntem mândri că două agenții din România se regăsesc pe lista scurtă: V8 Interactive și First Content Studio au șansa de câștiga premii la MIXX Awards Europe. Câștigătorii vor fi anunțați pe 23 mai 2017 în cadrul conferinței Interact din Amsterdam. Mai multe detalii aici



3. Experimentul Heineken

Heineken le-a dat șansa unor străini care nu știau nimic unul despre celălalt (și care aveau opinii complet diferite despre feminism, încălzire globală și celelalte lucrurile care ne fac să aruncăm cuvinte urâte unii altora pe internet) să se cunoască, așa cum făceau oamenii în alte timpuri. Și de abia apoi să ajungă la lucruri spinoase. Din echipa a facut parte si Mihnea Gheorghiu (Global Digital Creative Director la Publicis Italy). Mai multe detalii despre campanie aici.



4. Asaltul dronelor

Dronele au devenit un subiect de interes pentru public după ce mai multe astfel de gadgeturi cu prețuri accesibile au devenit populare, iar viitorul tehnologiei sună și mai bine. Despre cum vor influența dronele viitorul tehnologiei citiți aici.



5. Experience Bucharest

Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță organizarea conferinței ”How to promote the capital of Romania”, un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internațional în turism, la care vor participa peste 100 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume. 
Conferința va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din București (Calea Victoriei, nr. 63-81), iar înregistrarea participanților se poate face aici în limita a 250 de înscrieri.