The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Internetics Monthly Review - Ianuarie

News / 04 Feb 2016 / INSTITUTE.RO
  • Internetics Monthly Review - Ianuarie
1/1
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

Evenimentul lunii: CES 2016

Pentru toți pasionații de tehnologie luna ianuarie a fost despre Consumer Electronics Show. Ca în fiecare an, s-a scris mult despre eveniment, s-au făcut topuri și s-au creat trenduri de urmărit anul acesta. Cum este cel mai bun moment pentru companii să testeze idei și tehnologii game-changing, sub umbrela inovației am citit despre cele mai noi modele de drone, wearables, VR, smart home gadgets și IoT. Pentru că CES vorbește despre consumatori și experiențe de consum, părerile sunt împărțite când vine vorba despre cele mai populare apariții. Mai jos le găsiți pe ale noastre.

Categoria Smart Home a fost extrem de prezentă în conferințele și la standurile companiilor ca Google, Samsung sau LG, care au testat și în anii precedenți modele de aplicații ce facilitează accesul la electrocasnice cu ajutorul telefonului mobil sau al laptopului. Surpriza ediției de anul acesta a venit însă de la Amazon, care își propune să ridice asistentul-voce Alexa la un nou nivel, oferind altor companii posibilitatea de instalare a software-ului în propriile lor produse. 


sursa: THE VERGE

La capitolul drone, unul dintre cele mai spectaculoase produse prezentate a fost Yuneec Typhoon H. Noutatea e dată de tehnologia RealSense integrată de Intel, care permite dronei să evite obstacolele în timpul zborului. 



La nivel de experiență, Genworth's R70i Aging Suit a propus publicului testarea unui costum care simulează îmbătrânirea cu 40 de ani. De la mișcare la atenuarea simțurilor, costumul poate fi reglat să simuleze o anumită afecțiune specifică vârstei înaintate, oferind celor care îl încearcă un preview al viitorului îndepărtat. 

Site-ul lunii: Star Wars: Lightsaber Escape

Favourite Website Awards premiază de la începutul anilor 2000 cele mai bune site-uri. Câștigătorul lunii ianuarie este un experiment dedicat fanilor Star Wars, așa că e greu de crezut că orice alt site ar fi avut o șansă la titlu, mai ales că vorbim de un joint-venture Google – Star Wars.
lightsaber.withgoogle.com oferă o experiență de tip second screen creată special pentru "Star Wars: The Force Awakens" și gândită pentru Chrome. "Lightsaber Escape" îți transformă smartphone-ul într-un lightsaber, cu ajutorul căruia te lupți ca să evadezi. E de încercat. 



Social Media Trends 2016

Dacă ianuarie e luna în care în care două dintre principalele noastre preocupări sunt consultarea horoscopului și a trendurilor pentru următorul an, un rezumat pe zona de Social Media pentru 2016 îl găsim pe blogul unuia dintre cei mai vechi jurați Internetics, Victor Kapra. O primă concluzie ar fi că cea mai populară rețea socială rămâne Facebook, cu 1,55 miliarde de conturi. Pe restul le puteți citi aici.

Cei care vor să intre în detaliile trendurilor de digital în ansamblu le pot consulta aici.

2015 Media Recap

Pentru al patrulea an consecutiv, Golin și Alex Ciucă lansează Media Recap pentru anul precedent. Dincolo de trecerea în revistă a highlight-urilor din sfera digitală pe fiecare lună, analiza cuprinde și opiniile a 7 profesioniști ai online-ului românesc despre anul 2015 și așteptările lor pentru 2016. N-au scăpat din vedere nici și o zonă de trenduri în social media de urmat anul ăsta. E de citit mai ales pentru componenta locală a studiului, exemplele și opiniile raportându-se la piața din România.