The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - AUGUST

Articol / 05 Sep 2016 / INSTITUTE.RO
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - AUGUST
1/1
 
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.


Instagram Stories Feature

La începutul lunii august, Instagram a făcut o mutare curajoasă, care permite userilor să creeze și să share-uiască mai mult conținut. Gândit ca o soluție pentru overposting, Instagram Stories îți permite să încarci oricât conținut vrei, fără să te îngrijoreze încărcarea feed-urilor prietenilor și umplerea gridului personal. Stories este mai îngăduitor, fiind destinat momentelor și mai puțin acelor fotografii perfecte din punct de vedere compozițional. Poveștile trăiesc într-un spațiu virtual separat, unde poți posta oricât de mult îți doresti pe parcursul unei zile. Fotografiile sau videoclipurile postate dispar după 24 de ore, așa că posibilitățile creative devin nelimitate.




Nike: Unlimited Youth Ad


Aveți nevoie de un impuls pentru a vă apuca de sport? Aruncați un ochi pe Campania Unlimited You a celor de la Nike, care aduce în prim-plan un atlet extraordinar: sora Madonna Buder, în vârstă de 86 de ani. Poreclită The Iron Nun (călugarița de fier), Buder și-a câștigat porecla participând la peste 40 de competiții IRONMAN, bifând record după record: cea mai vârstnică femeie care a terminat triatlonul Ironman (75 ani) și cel mai în vârstă concurent (82 de ani). Buder afirmă: ,,The only failure is not to try, because your effort in itself is a success”.



Bearbot – telecomanda universală

Creat în Luxemburg de MU DESIGN, Bearbot este o telecomandă universală care cucerește prin drăgălășenia unui ursuleț. Acest ursuleț nu este doar simpatic, ci beneficiază de un sensor de recunoaștere 3D revoluționar, care poate detecta mișcări diverse, pe care le traduce în acțiunile dorite. Bearbot are și personalitate, te poate surprinde cu un căscat sau un strănut. How cute!



GAMESCOM

Între 17 și 23 august a avut loc la Cologne cel mai mare eveniment destinat jocurilor video din Europa - GAMESCOM. Sub umbrela Eroi în noi dimensiuni, evenimentul a strâns 877 de companii din 54 de țări și peste 345.000 de mii de vizitatori din 97 de țări.
Printre câștigători s-au numărat PlayStation VR la categoria Best Hardware, în timp ce Battlefield 1 a primit premiul publicului, pentru Most Wanted Consumer Award.

Aftermovie:


Pentru gammeri:



A MAZE

Încă din 2008, A MAZE reprezintă un nume printre pasionații de jocuri independente și alternative. Evenimentele A MAZE prezintă realitatea actuală a game designului artistic și experimental, jocuri alternative și arte digitale interactive. Ediția africană are loc între 31 august și 3 septembrie, la Johannesburg, unde numeroși developeri, artiști digitali, antreprenori și activiști sociali sunt invitați pentru a schimba tooluri, skilluri și idei din domeniile de gamming independent și playful media.

A MAZE Berlin 2016 Aftermovie:


A MAZE Berlin Talks videos aici.


The Conference.16 – 17 august, Suedia

Timp de două zile, 40 de speakeri au explorat complexitatea și trendurile lumii digitale într-o serie de conferințe ce a avut loc la Malmo (Suedia), orașul tineretului și al diversității. Neurochirurgi, oameni de marketing și activiști au dezbătut teme precum comportamentul uman, noile tehnologii și know how. Organizatorii cred în libera circulație a ideilor, astfel încât talkurile pot fi accesate videos.theconference.se.


Cumințenia călătorește


Poate că Brâncuși este al nostru, dar valoarea operelor sale este universală. O dovadă în acest sens o reprezintă aplicația Cumințenia Călătorește, inițiată de Ministerul Culturii și disponibilă pentru IOS și Android. Prin tehnologia Augmented Reality, sculptura te va însoți oriunde și credeți-ne, nu este deloc timidă atunci când vine vorba de poze. În plus, puteți dona 2 euro, prin SMS, direct din aplicație, pentru a sprijini campania prin care aducem Cumințenia acasă. Nu uitați, campania se termină pe 30 septembrie.


ROM – Învață imnul de la un străin

Să aruncăm un ochi în curtea agențiilor. McCann România a decis să le arate românilor că se poate. Noua campanie ROM a fost lansată chiar de Ziua Imnului (29 iulie), în contextul Jocurilor Olimpice și al începerii preliminariilor pentru Mondialul de fotbal. ,,Învață imnul de la un străin!’’ vine ca o provocare patriotică reactivă la adresa românilor. Campania ROM are propriul site, unde sunt încărcate lecții gratuite de imn, cu profesori străini.

Versiunea fonetică: 



UNTOLD

A doua ediție a festivalului UNTOLD pare să fi fost locul de joacă preferat pentru branduri și activări. Cei de la ABSOLUT, împreună cu Leo Burnett, au creat o lume într-o lume cu ajutorul unei instalații prin care puteai construi, nivel cu nivel, universul Loonia. Jocul, disponibil pe absolutcreator.ro, a căpătat astfel materialitate, iar rezultatul a fost o adevărată operă de artă participativă.

Și pentru că orice lume magică are nevoie de propriul basm, cei de la Calif au adus Kebasmul Nespus. Există mărturii cum că cei trei eroi ai poveștii (Verde Împarat, Spaima Strigoilor și Vegețica) au fost văzuți pe biciclete Pegas la festival, îndrumând untoldiștii înfometați spre un ospăț pe cinste.


Cetatea Râșnov, prima citadelă din România listată pe Airbnb

Cu ocazia ediției de anul acesta a Festivalului de Film Istoric Rasnov (FFIR), Cetatea Râșnov a devenit prima citadelă din România listată pe platforma online internațională Airbnb. Cinefilii, dar și turiștii au avut posibilitatea de a petrece o noapte în corturile militare amplasate în grădina cetâții, în ultimul weekend de festival. Pentru cei care nu au aflat încă, Airbnb reprezintă mai mult decât o platformă online - este o comunitate, iar pasionații de călătorii pot închiria camere cu personalitate, deoarece ofertele de cazare aparțin unor oameni reali, care își împrumută intimitatea, căldura și confortul locuinței.