The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii

Interviu / 17 Feb 2017 /
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
  • Premiile Top 3 ADC: Clientul Anului - NN Asigurări și Pensii
1/9
Gala premiilor Top 3 ADC*RO a avut loc în luna ianuarie 2016. Conform membrilor Art Directors Club România, Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România sunt considerați Echipa Anului 2016, campania Rombot, ambasador virtual al României, a fost desemnată „Ideea anului”, iar NN Asigurări și Pensii este „Clientul Anului”.

Am ȋntrebat echipa NN câteva lucruri despre anul trecut:

Clientul Anului 2016. A fost greu?

A fost o surpriză. Așa că nu a fost greu pentru ca nu a fost ceva ce ne-am propus. Ne-am bucurat pentru fiecare nominalizare pe care am primit-o de la ADC și ne-am lăudat cu ea și intern ȋn rândul colegilor și pe Facebook. Le mulțumim așadar pentru premiu, am pus trofeul la loc de cinste.
Ne bucurăm că și industria publicității a ȋnceput să remarce din ce ȋn ce mai mult acțiunile noastre de comunicare, mai ales dacă ne gândim că NN activează ȋntr-un domeniu perceput uneori ca fiind rigid și complicat.

Cu Headvertising lucrăm de aproape 10 ani, ei sunt “principalii vinovați” pentru campaniile noastre, inclusiv pentru cele care ne-au adus peste un milion de vizualizări pe Youtube (Fetița cu Buline) sau cele care ne-au ajutat să trecem printr-un complex proces de rebranding. Dacă ȋntr-adevăr suntem un client de premiat, trebuie să ȋi intrebați pe ei. Oricum premiul e și al lor. Ei sunt “agenția clientului anului”.





Ce simțiți că v-a diferențiat?


Nu ne vom compara cu alte industrii sau cu alte companii. Dar dacă ar fi să ne comparăm cu noi ȋnșine, credem că anul acesta am avut mai mult curaj să ȋncercăm idei spontane, precum să trimitem o gașcă de pensionari cool la un festival de muzică electronică sau idei năstrușnice cum ar fi să creăm o școala fictivă de bunici.





Ne-am propus tot timpul să fim calzi ȋn comunicare, să vorbim despre dragoste, ȋn același timp căutând noi și noi moduri de a vorbi despre subiecte despre care știm că oamenii nu vor să audă, cum ar fi bătrânețea și vârsta pensionării sau problemele de sănătate. Ȋncercând să fim mai aproape de oamenii cu care vorbim și să ȋi surprindem cu abordări pe care “nu le văd venind”, credem că ne facem din ce ȋn ce mai bine auziți.

Sfaturi pentru viitori clienti ai anului?

E un sfat pe care ni-l dăm și nouă: mai mult curaj ȋn comunicare. Şi mai multă ȋncredere ȋn agențiile cu care lucrați. Şi mai multă ȋncredere ȋn oamenii cărora vă adresați.

Ce urmează pentru NN Asigurări și Pensii?

Urmează un an aniversar, ȋmplinim 20 de ani de asigurări, 10 de pensii private și 1 de asigurări de sănătate. Dar nu plănuim să comunicăm numai despre acest subiect, nu ne place să vorbim prea mult despre noi. Ne urmăm strategia de a oferi cât mai multe informații despre pensii, asigurări de viață și sănătate, de a fi alături de publicul și clienții noștri cu inițiative de comunicare, care pe lângă faptul că sunt creative, se vor dovedi a fi și utile și vor aduce valoare ȋn viețile oamenilor.

Şi sperăm să ne revedem și anul acesta ȋn top ADC.