The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Alexandra Iavorschi, Starcom MediaVest noul Președinte al Comitetului de Organizare Effie 2017

Articol / 23 Ian 2017 / The Institute
  • Alexandra Iavorschi, Starcom MediaVest noul Președinte al Comitetului de Organizare Effie 2017
1/1
Membrii IAA România și UAPR și-au desemnat reprezentanții în comitetul EFFIE prin vot secret.
 
Astfel noul Președinte al Comitetului de organizare Effie 2017 este Alexandra Iavorschi – Starcom MediaVest.

Alături de ea, din comitetul de organizare mai fac parte: Șerban Alexandrescu (Headvertising), Raluca Iacob (Publicis România), Victor Stroe (Leo Burnett), Bogdan Nițu (Webstyler), Ștefan Teodorescu (Ursus Breweries), Stela Toderaşcu (Avon Cosmetics), Simona Panait (Samsung), Alina Galopența (Kaufland), Andrei Dumitraşcu (PepsiCo) și Roxana Baias (Telekom)



Comitetul de Organizare are rolul de a coordona, din punct de vedere tehnic, toate activitățile legate de competiția din 2017 și de Gala de Premiere.

„Anul trecut am făcut parte din comitetul de organizare care a implementat alinierea completă a festivalului la standardele și formatul internațional – introducând pentru prima dată cele două runde de jurizare, moderarea și noua grilă de evaluare.

Din punctul meu de vedere, de aici rezultă primul mare obiectiv al Comitetului de anul acesta – de consolidare a noului format și a întregului proces, în urma centralizării feedbackului juraților și participanților de anul acesta.

Ediția de anul trecut a reprezentat și începutul unui proces de lungă durată prin care s-a dorit echilibrarea dorinței de recunoaștere cu dorința de cunoaștere, Effie asumându-și o misiune de creștere a standardelor pieței – prin lansarea unor noi instrumente (Effie Insight Guide) sau organizarea de evenimente și workshopuri, sub umbrela Effie Talks.

Astfel, al doilea mare obiectiv va fi în zona de dezvoltare accelerată a acestei platforme de educație și know-how sharing, cu o misiune atât de frumoasă – Making Marketing Better”, a declarat Alexandra Iavorschi.

Componența Comitetului de Organizare Effie 2016 o puteti găsi aici.


EFFIE este un festival internațional sub licența Effie Worldwide, care premiază eficiența în comunicare și marketing. De peste 45 de ani, premiile EFFIE reprezintă o recunoaștere a eficienței proiectelor de marketing și comunicare dezvoltate de companii și agenții de pe șase continente și din peste 40 de țări.

În România EFFIE se află la a 13-a ediție și va fi organizat conform tradiției, în parteneriat de către IAA România și UAPR. EFFIE România, ca și EFFIE Worldwide, premiază cele mai eficiente campanii de comunicare și rolul semnificativ al acestora în atingerea și depășirea obiectivelor de business