The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ReDesign Crafts by ING

O ȋnscriere ȋn competiție presupune trimiterea către organizatori a unei propuneri pentru realizarea unui/unor obiecte de design și produse decorative (fie de sine stătătoare, fie parte dintr-o serie). Aplicanții pot ȋnscrie un număr nelimitat de proiecte, cu condiția să completeze câte un formular pentru fiecare proiect în parte (acesta poate să conțină un singur obiect sau o serie de obiecte).

Criteriile care vor fi avute ȋn vedere ȋn evaluarea proiectelor sunt: originalitatea (caracterul inovator al propunerii și designul propus), relevanța, fezabilitatea (abordarea realistă a bugetului și posibilitatea de implementare a proiectului propus ȋn limitele de buget impuse și a detalierii bugetului), funcționalitate în raport cu materiale locale, realizare conform cu tehnici tradiționale la alegere, multifuncționalitate, versatilitate, ergonomie (obiectele pot fi folosite în interior şi exterior, în mediul rural şi cel urban, în spațiul domestic şi public). Toate criteriile au ponderi egale.

Mai multe detalii despre competiție în Regulament și Brief.

DESPRE APLICANT

*
*
*
(website, Facebook, Twitter, Pinterest, Tumblr, Instagram, You Tube Channel etc.):
*
*

PROIECT

așa cum va fi folosit în toate materialele de comunicare
*
(maxim 1500 de semne despre conceptul proiectului și ce conține acesta/ funcționalitatea lui)
*
(Maxim 1000 de semne despre cui se adresează proiectul, ce meșteșug integrează și presupune, ce tehnici și procese sunt necesare producerii lui, cum traduce un meșeșug în limbaj contemporan etc.)
*
(maxim 1500 de semne- motivația alegerii meșteșugului și despre procesul de documentare efectuat)
*
(justificați în maxim 1000 de semne oportunitatea proiectului/obiectului sau seriei de obiecte propuse)
*
(detalierea materialelor și a proceselor de fabricație, perioada nececsară prototipării, anticiparea provocărilor legate de producția în serie)
*

Reprezentarea grafică a proiectului

(Minim 3 randări sau reprezentări grafice ale produsului propus, acestea pot fi realizate în orice program, însă se vor uploada în format jpg/pdf)
*

BUGET

(Bugetul poate include fee de creație/costuri de producție/prototipare și costuri direct legate de cercetarea necesară realizării obiectului)
*
(maxim 500 de semne- se vor detalia costurile realizării unui exemplar/prototip, dar și costurile și capacitatea de producție pentru 50-100 bucăți, respectiv 300-500 de bucăți, punându-se accent pe fluctuația costurilor/bucată raportată la creșterea volumului
*
(Maxim 500 de semne- se vor detalia provocările și limitările anticipate legate de cantitățile de producție)
*


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.