The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea

Interviu / 03 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Oana Oprea
1/5
Școala ADC, cel mai longeviv proiect ADC România, a sărbătorit în mai absolvenții ediției cu numărul 10. Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității; un proiect educațional ce contribuie la viitorul industriei de comunicare.



Conform statisticilor realizate de către ADC*RO, aproximativ jumătate dintre cei peste 500 de absolvenți ai Școlii ADC lucrează în publicitate, iar alți 20 % au joburi conexe cu industria. 

I-am luat la întrebări pe cei mai recenți, Top 10 Școala ADC, promoția 2018. Oana Oprea, șefa de promoție a Școlii ADC 2018, dar și câștigătoarea premiilor Best Radio, Best Outdoor & Ambient și Best Integrated Campaigns, ne povestește despre cum a fost la școală, dar și ce a urmat după: 



1. Spune-ne în primul rând cum ai ajuns la Școala ADC – de unde ai auzit de proiect, ce te-a făcut să aplici?

De școala ADC am aflat de la mai mulți prieteni care au urmat și ei cursurile. Era toamnă, terminasem un internship la GMP și urma un nou an universitar. Nu aș fi avut timp să lucrez în timpul facultății, dar îmi doream să nu compromit partea practică, așa că Școala ADC părea fix ceea ce căutam.

2. Ce ți-a plăcut cel mai mult la școală și de ce?

Cel mai mult mi-au plăcut mentoratele și faptul că puteam să merg în agenții la mentori, să stăm cu orele să discutăm și demontăm idei. Mi se pare o oportunitate bună de a cunoaște oameni cu experiență, de a vedea cum gândesc și de a afla ce așteptări au de la cei noi din industrie.



3. Care a fost, pentru tine, cel mai bun sfat auzit la școală?

Am păstrat câte ceva de la fiecare mentor. Mi-a rămas întipărit în minte faptul că trebuie să gândesc cât mai aproape de consumator, să mă pun în papucii lui și să îi înțeleg nevoile. Am mai fost sfătuită și să pun deoparte lunar câte 10% din salariu. Fac și asta.

4. Dacă ai fi putut avea profesor la Școala ADC*RO pe oricine dintre legendele publicității, pe cine ai fi vrut și de ce? (nu din Ro)

Nu m-ar fi deranjat deloc să îl am profesor pe Seth Godin. Îl apreciez mult pentru ideologia sa, pentru modul în care explică și simplifică procese complexe, pentru a fi pe înțelesul tuturor.



5. Ce a urmat pentru tine după Școala ADC*RO?

Am primit mai multe oferte de job decât mă așteptam și am rămas plăcut surprinsă. Mi-am dorit mult să continui să lucrez în strategie, așa am și ajuns la Jazz Communication, unde sunt Junior Creative Planner.

6. Ce înseamnă pentru tine să atingi un “career top”?

Sunt omul care își face planurile pe termen scurt și nu m-am hotărât încă unde îmi doresc să ajungă cariera mea. Îmi urmez curiozitatea și pasiunea, iar restul o să vină de la sine :) 

7. Dă-ne link cu campania ta preferata all time

Mă răzgândesc aproape zilnic. Deocamdată o să zic Diesel – Go With The Flaw.

 

Școala ADC*RO continuă și anul acestatutorii școlii așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului. 
Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România se fac aici, până pe 18 noiembrie.