The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Strategii puternice de marketing + comunicare eficientă = vânzări

Articol / 05 Mar 2015 / Sorina Topceanu
  • Strategii puternice de marketing + comunicare eficientă = vânzări
  • Strategii puternice de marketing + comunicare eficientă = vânzări
  • Strategii puternice de marketing + comunicare eficientă = vânzări
  • Strategii puternice de marketing + comunicare eficientă = vânzări
1/4
Romanian EFFIE Awards 2015 a dat startul înscrierilor în competiție

"Premiul EFFIE rămâne standardul necesar al campaniilor ce demonstrează eficiența prin comunicare. Este un premiu ce confirmă excelența și mai ales abilitatea de a crește afacerea. Comunicarea eficientă vinde și îmi doresc să aflu de cât mai multe afaceri noi sau mici, care au dovedit deja că au în spate idei de succes și strategii puternice de marketing. Vrem să asigurăm o competiție frumoasă, datorită căreia, în formă obiectivă, cele mai bune idei și cele mai bune rezultate să își atragă meritul cuvenit. Urez succes și claritate în prezentare tuturor participanților", declară Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România și Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015.  

Înscrierile în competiția EFFIE 2015 se vor putea face până în data de 18 mai. Pentru mai multe informații și sfaturi, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015 îi invită pe cei interesați la Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc marți, 10 martie, începând cu orele 10:00, la sediul IAA România. 
Participarea la seminar este gratuită şi trebuie confirmată printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro. 

Ce s-a schimbat față de ediția precedentă:
1. Materiale de creație doar pe suport digital
Procesul de înscriere a fost simplificat prin faptul că materialele de creație vor fi predate doar pe suport digital, organizate pe medii de comunicare, fără exemplare tipărite sau o prezentare de tip powerpoint care să adune toate materialele. 

2. Rezultate
Pentru ca o campanie să fie cât mai corect prezentată în cadrul competiției au fost aduse completări esențiale privind rezultatele campaniilor ȋncheiate la final de 2014. Mai exact, exclusiv în cazul campaniilor încheiate în anul anterior (2014), agențiile pot prezenta rezultate obținute și în ianuarie 2015 (cifrele trebuie să fie pentru anul 2014), cu condiția să izoleze efectele oricărei alte noi campanii pornite în 2015.

3. Definiții actualizate pentru categorii speciale

4. Un motiv în plus pentru a intra în competiție
 Începând cu această ediție, agențiile și companiile din România care nu au mai prezentat nicio campanie în ultimii cinci ani în cadrul EFFIE primesc o reducere de 50% pentru înregistrarea primului caz. Mai multe detalii sunt oferite pe site-ul competitiei: www.effie.ro/competition/deadline-and-fees.