The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Lady Steps #2

News / 02 Mar 2017 /
  • Lady Steps #2
1/1
Cea de-a doua ediție Lady Steps le are invitate pe Marina Moldovan, Founder & Designer, SKIN DEEP, Andreea Ghenoiu, Executive Creative Director, Jazz Communication și Hortensia Nastase, Vice President Creative Services, MullenLowe Romania.

Ȋn societatea noastră, puterea exemplului este indiscutabilă. Dacă ȋți poți vizualiza scopul, e mult mai ușor să aspiri la el. Nu poți fi ceea ce nu știi că poate să existe. Din totalul funcțiilor de Director de Creație din lume, doar 11 % este ocupat de femei. Nici la nivel național nu scorăm foarte bine, un studiu privind funcțiile manageriale al Organizației Internaționale a Muncii arată că doar 30% din poziții sunt ocupate de femei.

Așa s-a lansat Lady Steps. O serie de seminarii inspiraționale unde femei de top din industrii creative vin să ȋmpărtășească povestea lor de succes. Un proiect powered by ADC Romania, inspired by UniCredit Bank Romania. Parteneri: The Institute & Electrecord.com

Detalii despre eveniment aici.


 
Andreea Ghenoiu este Executive Creative Director la Jazz, de două ori mamă și o singură dată soție.

Primul contract de muncă l-a semnat la Scala JWT unde a stat aproape 5 ani. Au urmat Senior Interactive pentru că Andreea a vrut să facă niște online și Leo Burnett, înainte de Jazz.

Prin locale și prin multinaționale, Andreea a avut super șansa de a lucra pe clienți mari și mici: Nestle, Kraft Mondelez, BRD Societe Generale, Avon, P&G, PetromOMV, Orange, SOR. Orkla (Ardealul), Provident, Greenpeace.

Andreea crede în puterea de a face bine a advertising-ului. Se explică, astfel, numeroasele proiecte pro bono în care este și a fost implicată. Timp de 3 ani, s-a ocupat de comunicarea proiectelor Greenpeace, cel împotriva energiei nucleare fiind selectat în cadrul expoziției Act Responsible Cannes, 2007.



În calitate de Vicepreședinte MullenLowe, Hortensia Năstase coordonează activitatea agențiilor creative din cadrul grupului: MullenLowe, Golin și divizia de BTL, Vibe. Cu peste 16 ani de experiență în comunicare, Hortensia crede într-o strategie de management bazată pe încredere, dedicare și idei, valori esențiale pentru dezvoltare continuă, atât la nivel personal, cât și profesional.

Înainte de numirea în actuala poziție, Hortensia a condus Golin România, una dintre cele mai cunoscute agenții de relații publice din România. La Golin, Hortensia a creat o poveste de succes, transformând agenția într-unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală.

Promotor al creativității, Hortensia a avut făcut parte din jurii internaționale și locale precum Effie, Eurobest - The European Festival of Creativity, Romania PR Award, ADC*RO, Inspired sau Olimpiadele Comunicării.



Marina s-a născut și a crescut în București și Brasov, dintr-o mamă ilustrator și un tată pictor.

Astfel că, așa cum era și de așteptat, de mic copil a fost fascinată de desen și arte frumoase. Deși a trecut printr-un ciclu gimnazial clasic, a aplicat la Liceul de Arte Nicolae Tonitza, iar ulterior a absolvit Universitatea de Arte București, cu o licență în design grafic. După ce a terminat facultatea a profesat ca ilustrator și graphic designer pentru agenții de publicitate și reviste locale.

Influențată de mediul în care a crescut și de pasiunea pentru artele frumoase pe care a moștenit-o, Marina a decis să schimbe cursul carierei și a gravitat spre modă. Switch-ul a avut loc în 2007, iar experiența de graphic designer și inițierea în modă la Central Saint Martins în Londra a condus-o spre a-și lansa, împreuna cu partenera de afaceri de atunci, propriul label – 109.

5 ani mai târziu se lansează Skin Deep, brand-ul de care se ocupă și în prezent.