The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Ce vedem la Ziua Publicității #3

News / 18 Noi 2016 / INSTITUTE.RO
  • Ce vedem la Ziua Publicității #3
1/1
A treia ediție a Zilei Publicității va avea loc pe 24 noiembrie 2016 și va fi găzduit de Point

IAA Romania își propune de data aceasta să aducă în atenția tuturor actorilor din piață, de la profesioniștii din industria de marketing și comunicare până la autoritățile din instituțiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanța publicității în societate. Evenimentul va fi realizat cu sprijinul PRO TV, Carrefour România și Grolsch și va fi moderat de Dragoș Bucurenci.

Ziua Pubicității va fi formată din patru conferințe ce vor aborda subiectele: “Marcomm și tehnologie”, “Educație pentru marcomm/ Industria să redevină atrăgătoare și performantă”, „România - Hub creativ global" și „Effie insight book”. La discuții vor participa personalități importante ale industriei, antreprenori, oameni de creație sau specialiști în tehnologie și mediul digital.

PROGRAMUL ZILEI 

PANEL 1: Marcomm și tehnologie

Prima discuție va încerca să afle răspunsul la intrebările Creativitatea e determinată de evoluția tehnologiei sau tehnologia se dezvoltă prin creativitate? și Ajută tehnologia la transmiterea mesajelor în campaniile publicitare?.

În plus, participanții vor vorbi și despre asemănările și diferențele dintre România și restul Europei din punctul de vedere al creativității și al dezvoltării tehnologice. Panelul va fi moderat de George Buhnici, realizator ILikeIT.

Printre vorbitori se numără Andrei Lăscuț ( owner The Temple), Edi Chereji (Marketing UNTOLD), Dragoș Stanca (Fondator ICEEfest), Cristian Munteanu (antreprenor și fondator Qalendra), Mikey Haș (vlogger și fondator Doza de Haș), Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing, Carrefour Romania.

PANEL 2: Educație pentru marcomm/ Industria să redevină atrăgătoare și performantă

DIalogul își propune să găsească soluții, alături de Mihai Coman (Prof. Dr., Decan FJSC), Ioana Popescu (Prof Dr., Prodecan Facultatea de Marketing, ASE Bucuresti), Dumitru Borțun (Prof Dr, Șeful Comisiei de Evaluare și Asigurarea Calității, FCRP – SNSPA), Mihaela Ginju, (Director Executiv Fundatia Erudio) și Maria Predoiu (Presedinte IAA), care să alăture mediul academic de cel de afaceri și care să păstreze absolvenții în domeniul marcomm. De asemenea, Dan Petre, moderatorul discuței, (Partener D&D Research) va aduce în discuție rolul agențiilor și cliențiilor de publicitate în creșterea pieței, dar și în creșterea nivelului educației.

PANEL 3: România - Hub creativ global

Cel de-al treilea panel, moderat de Dragoș Bucurenci (Communication Strategist), va provoca participanții (Tudor Giurgiu - regizor, fondator TIFF, Mihnea Gheorghiu vicepreședinte ADC România, director de creație Publicis, Cătălin Dobre, creative director McCann Bucharest, Andrei Borțun - fondator Romanian Design Week și DIPLOMA, Teodora Migdalovici - fondator The Alternative School și Ambasador al Cannes Lions în România) să răspundă la intrebările Cum ajungem dintr-o industrie de execuție într-o industrie de concept?, Cât și cum ajută festivalurile și premiile la creșterea vizibilității României?, Cum se vede creativitatea românească din Londra, Paris, Amsterdam, New York?, Cum te pregătești pentru un premiu?, Ce faci după ce-l primești?, Cum ne promovăm valorile?.

PANEL 4: Effie insight book

La ultima temă, Roxana Baiaș, președintele comitetului de organizare Effie 2016, va examina alături de invitați schimbările produse în cadrul competiției Effie, noul proces de jurizare și dacă acesta influențează cumva modul de scriere a unui studiu de caz sau chiar modul de gândire a unei campanii. Printre vorbitori se numără Alexandra Iavorschi (Managing Partner Starcom Mediavest), Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett Bucharest), Diana Flutur (Managing Director, Owner MRI Research & Consulting / part of TheNetwork), Răzvan Mircea (Marketing Director at STRAUSS Balkans).

Sunt 120 de locuri disponibile se fac înscrieri pe adresa teodora.calin (at) institute.ro până pe 22 noiembrie, orele 12.00 am.

Pentru mai multe informații, urmăriți iaa.ro și pagina de Facebook.