The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Alături de Echipa Națională de Baschet Feminin

News / 05 Apr 2016 / INSTITUTE.RO
  • Alături de Echipa Națională de Baschet Feminin
1/1
La final de februarie, naționala feminină de baschet a României a întâlnit la Cluj echipa Turciei pentru preliminariile Euro-Basket 2017. De aici și până la un record european de audiență la meci a fost nevoie doar de o idee puternică din partea Webstyler, prin care Banca Transilvania să trezească entuziasmul și spiritul național al suporterilor români. 
 
Plecând de la rivaliatatea istorică dintre cele două țări, campania a fost o chemare la oaste, mobilizând curajul și încrederea suporterilor că putem continua șirul luptelor câștigate în trecut, pariind pe Echipa Națională de Baschet Feminin.
 

Campania a pornit cu un vizual desprins din Scrisoarea a treia. 



Suporterii au fost încurajați să trimită propriile mesaje de încurajare



pe care Banca Transilvania le-a postat pe pagina de Facebook



Meciul a fost documentat de Andreea Burlacu, printr-un live streaming în versuri.

Deși am pierdut meciul cu un scor final de 56-45, atmosfera de pe stadion a fost demnă de o finală, iar campania și-a atins scopul. A readus baschetul feminin în atenția publicului larg și a redat echipei siguranța că se bucură de toată susținerea românilor.