The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

ADC*RO LANSEAZĂ ADC TOP 3

Articol / 15 Mar 2016 / INSTITUTE.RO
  • ADC*RO LANSEAZĂ ADC TOP 3
  • ADC*RO LANSEAZĂ ADC TOP 3
  • ADC*RO LANSEAZĂ ADC TOP 3
1/3
Un nou proiect marca Art Director's Club România se desfășoară anul acesta cu dorința de a promova și de a sprijini industria locală, numit ADC*RO Top 3. 
 
Pentru a ridica standardele insdutriei, în fiecare lună, membrii Art Directors Club România vor alege top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Acest proiect are ca scop principal scoaterea în evidență a ideilor bune ale echipelor de creație si de a oferi o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
 
Astfel, membrii vor nominaliza echipa lunii și ideea lunii, iar ADC va oferi la final de an trei premii speciale: „Ideea anului”, „Echipa anului” și „Clientul anului”.

Top trei idei din ianuarie și februarie se regăsesc mai jos.
 
Ianuarie
 
1. Idee:  Shop like a Jedi
Brand: Carrefour
Agenție: Publicis Romania 
Echipa: Irina Stoleru (Senior Art Director) și Ruxandra Drilea (Copywriter) 
 
 
Să cunoaștem și echipa lunii ianuarie:  


2. Idee:  Where’s mr Applehead
Brand: Strongbow
Agenție: Ogilvy&Mather
Echipa: Vlad Ioniță (Art Director), Silvia Grădinaru și Alexandra Bunda, (Copywriteri)



3. Idee: Outdoor Happy Tour  
Brand: Happy Tour
Agenție: Fun Done
Echipa: Roxana Cozaru (Art Director) și Tiberiu Coman (Copywriter)
 


 
Cele trei execuții din topul lunii ianuarie au fost notate alături de alte patru idei selectate și apreciate de către membrii ADC*RO: BRD – Maria (Leo Burnett & Target), Grolsch - Față-n față cu Class (Kubis Interactive), Fibra - Droga vs Boguski (GMP Advertising) și Primus - The philanthropists (RusuBorțun Brand Growers).
 
Februarie
 
1. Idee:  Go Mono
Brand: Radio 21
Agenție: McCann Erickson
Echipa: Lia Bira (Art Director) și Alexandru Vasile (Copywriter)


Să cunoaștem și echipa lunii februarie:

 
2. Idee:  My Heartbeats App
Brand: Orange
Agenție: Lowe Profero
Echipa: Anca Masek (Art Director) și Miruna Dumitrescu (Copywriter) 

 

3. Idee: Grolsch Creative Metamorphosis
Brand: Grolsch
Agenție: The Temple
Echipa: Sweet Damage Crew (Art Director) și Andrei Lăscuț (Copywriter)
 

 
Celelalte campanii jurizate și remarcate în luna februarie au fost Vodafone – Manifesto (McCann Erickson), Pepsi - 50 de ani de spirit liber (Grafffiti BBDO) și Therme Bucuresti - Flashmob cu Orchestra Simfonică (Rogalski Damaschin Public Relations).