The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Moderatorii jurizǎrii Effie Awards România 2017

News / 22 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
1/0
 Jurizarea Effie România 2017 va fi moderatǎ de specialişti high level din agenţii de research şi companii: Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, Adriana Gherman, Management Consultant, Dan Zloteanu Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Daniela Hariuc  Head of Market Research & Geo-Marketing Telekom România, Diana Flutur, Executive Coach, Mădălina Cârstea, Global Project Europanel/GfK şi Roxana Baias, Marketing Director Residential Segment Telekom România.
 
Moderatorii vor avea rolul de a iniția și de a conduce discuțiile dintre membrii juriului format din peste 90 de profesioniști din top management în companii și agenții de advertising, dar şi din mediul academic. Misiunea moderatorilor va fi să creeze contextul în care membrii juriului să înțeleagă cât mai bine specificul fiecărei categorii, dar și al fiecărui studiu de caz prin întrebări ajutătoare care să elimine pe cât posibil orice nelămurire. În plus, toate aceste discuții vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reacţii şi sugestii ale juraţilor despre tendintele observate în urma sesiunilor de jurizare. Effie Insight Guide este un instrument lansat pentru prima datǎ anul trecut, menit să ajute agenţiile şi clienţii să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței.
 
Înscrierea cazurilor, jurizarea și moderarea se fac după un cadru format din patru puncte-cheie: Communications challenge and objectives, Strategic insights and idea, Bringing the idea to life & Results. Jurizarea Effie 2017 se desfǎşoarǎ în douǎ etape, una pentru stabilirea finaliştilor şi o a doua pentru alegerea câştigǎtorilor.
 
Începând cu ediția 2016, Effie România s-a aliniat integral formatului international, extinzând misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platformǎ cu mai multe evenimente, workshop uri şi materiale axate pe zona de învǎţare şi feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creşte standardele pieţei de marketing şi comunicare din România prin transmitere de know-how şi dezbateri care sǎ vinǎ în completarea recunoaşterii oferite de trofeele Effie.
 
Procesul de jurizare se va desfǎşura în zilele de 25-26 mai şi 12 iunie, cu douǎ evenimente: Gala de Anunţare a Finaliştilor // 30 mai şi Gala de Premiere Effie Awards 2017 // 14 iunie.
 
Romanian Effie Awards 2017 este prezentat de Carrefour, Telekom, Heineken şi Kaufland şi susţinut de Coca-Cola şi Petrom. Strategic partner: Deloitte. 
 
Mai multe detalii sunt oferite pe site-ul competiției: www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România. 
 
 
 
 
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei  de marketing  şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.