The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDER

Article / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDERVASILICA FELICIA ROMAN
  • VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDERVASILICA FELICIA ROMAN
  • VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDERVASILICA FELICIA ROMAN
  • VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDERVASILICA FELICIA ROMAN
  • VASILICA FELICIA ROMAN // TRANSBORDERVASILICA FELICIA ROMAN
1/5
Vasilica Felicia Roman a efectuat studii de artă la Universitatea din Oradea, Facultatea de Arte, Licenţă Pictură (2016) şi Master Pictură şi Multimedia (2018); la Şcoala de arte “Francisc Hubic” Oradea, Specialitatea Pictură (2014). Este membru stagiar UAP (2018) și are expoziţii personale şi de grup desfăşurate local şi în ţară.

Transborder

Demersul Transborder se vrea a fi un dialog tensionat, o raportare a omului la realităţile din jur, o reflectare a confruntării limitelor, a conflictului omului prins în carcasa condiţiei sale. Lumea creată s-a ţesut din idee şi materie, din concept şi concret, din om, vegetal, mineral şi artificial. Amintind de omul clasic, capul de statuie antică se luptă să iasă din iluzia limitărilor şi a condiţiei. Graniţa o reprezintă când o pânză subţire îngreunată de vegetal, un strat limitativ de ziare vechi sau nişte sârme ruginite blocatoare. Figura împietrită pare blocată şi invadată. Privirea se vrea eliberată de modul de a privi familiar lucrurile. Tehnica de realizare este una mixtă, ea combină materiale naturale simple cu industriale. Nu redarea naturii, ci folosirea naturii, nu sculptarea unui cap, ci folosirea unui mulaj creează ideea de consum şi risipă. Asemeni societăţii contemporane, arta consumă cu lăcomie obiecte cotidiene, nemaidorind să înfăţişeze lumea, ea caută să o confişte.