The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Laura Târțău // CONTINUUM - Incursiune stilistică a bijuteriei sec. XX-XXI

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Laura Târțău // CONTINUUM - Incursiune stilistică a bijuteriei sec. XX-XXI
  • Laura Târțău // CONTINUUM - Incursiune stilistică a bijuteriei sec. XX-XXI
  • Laura Târțău // CONTINUUM - Incursiune stilistică a bijuteriei sec. XX-XXI
1/3
Laura, proaspătă absolventă a UNARTE, specializarea Metal, urmează în prezent cursurile de master FADD/CSM, specializare Arta Sticlei. Se remarcă cu participări la numeroase expoziții, din care amintim -Salonul Sticlei, 11-24 mai , Galeria Orizont, lucrarea “Nest”- sticla suflata si metal și Eveniment Project A- Instalatie si expozitie de bijuterie contemporana “ O calatorie prin istoria si viitorul bijuteriei”, Galeria Galateca, 22 mai, Bucuresti.

CONTINUUM - Incursiune stilistică a bijuteriei sec. XX-XXI
 
Lucrarea de licență ”Continuum” este rezultatul experimental al unei incursiuni stilistice în bijuteria sec XX-XXI, care marchează estetic şi cronologic bijuteria ca podoabă.
1. Art-Nouveau- podoabă pentru umăr, diademă.
2. Arta abstractă- Paftale, inspirație Brâncușiană.
3. Postmodernă- broșe, ace de păr. 
4. Design-ul Ready-Made vs. Antifashion.- “cutia”muzicală, geanta din sticlă fuzionată și alamă,colier ciment.
Descoperim valorile estetice ale bijuteriei, tehnicile de lucru specifice perioadei ( “au-repousse”, prin prelucrare la cald şi la rece) şi direcţia abstractizată pe care aceasta a luat-o odată cu ruperea de valorile tradiţionale, clasice. Ca urmare a acţiunilor pe plan social şi economic european, se obervă o schimbare şi un traseu radical al percepţiei de “bijuterie”.