The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Gabriela Raiu // Degradare

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Gabriela Raiu // Degradare
  • Gabriela Raiu // Degradare
1/2
Absolventă a profilului matematică-informatică la liceul teoretic „Barbu Știrbei” din Călărași, a urmat studiile licențiale la Universitatea Națională de Arte din București, secția de sculptură. A participat la mai multe expoziții de grup (AR/T, KULTURAMA, Provocările solidului) iar lucrarea de licență a fost expusă în Floreasca Park și creart.

DEGRADARE


Tema studiului o constituie copacul deoarece în contextul secolului XXI există o segregare profundă între om și natură. Proiectul vrea să arate că această divergență își poate găsi rezolvarea într-o dimensiune spirituală. Plecând de la premisa existenței unui arbore ca simplu transmițător și sfătuitor spiritual, ce s-ar întâmpla dacă i s-ar suprapune elementul uman? Acest experiment a condus la ideea degradării. Rezultatul acestei contopiri spirituale s-a concretizat într-o lucrare alcătuită din 3 elemente: trunchiuri de copaci goliți pe interior din care răzbate lumină.
 

 
S-a folosit ca mijloc de transpunere ceramica: pământ, din care sunt toate evoluate, purificat prin foc. Ansamblul sculptural va surprinde trei stadii diferite ale omului: unul este mic, luminat puternic, colorat feeric; al doilea are rădăcină puternică, dar trunchiul lui se termină fragil, într-o paletă aproape ștearsă iar cel de-al treilea crește firav, ajungând să fie cel mai înalt, dar cu mult mai multe probleme redate prin culorile reci.