The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Emese Bakó // The lies have to travel

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Emese Bakó // The lies have to travel
  • Emese Bakó // The lies have to travel
  • Emese Bakó // The lies have to travel
  • Emese Bakó // The lies have to travel
  • Emese Bakó // The lies have to travel
  • Emese Bakó // The lies have to travel
1/6
Emese Bakó este masterandă a Universităţii de Artă şi Design din Cluj. Ea a terminat un internship la casa londoneză Giles Deacon, după care a lucrat la compania fast fashion H&M din Stockholm. În 2014, a fost nominalizată la categoria Best Young Designer la Elle Style Awards Romania.

THE LIES HAVE TO TRAVEL

„Când atitudinea devine formă”
 
Conceptul coleţiei porneşte de la metamorfoza unei idei într-o imagine vizuală palpabilă, altfel spus, formă. Inspiraţia provine de la expoziţia curatorului Harald Szeemann numită „Când Atitudinile Devin Formă”, unde el le-a creat posibilitatea artiştilor de a-şi alege mediumul prin care să exprime o stare, o idee sau o reacţie, creând un spaţiu liber de interpretare atât pentru artist cât şi pentru public. Acest mediu, le-a dat mână liberă artiştilor de a se folosi de dinamica imaginaţiei lor pentru a reda cât mai liber mesajul lor, prin arta lor.

Atitudinea a devenit prim-plan, unde forma era concluzia directă a acestuia. Colecţia mea este despre o metamorfoză a unei idei, este despre o atitudine personală, despre un fel de opulenţă îngrijită.