The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
  • Cristina Gheorghe // P.I.L.L.O.W
1/6
Cristina Gheorghe a absolvit Universitatea Națională de Arte din București, Facultatea de arte decorative și design, Specializarea Modă- design vestimentar. În anul 2015 a facut parte din Proiectul colaborativ al studenților din anul III, secția Modă, „INPSY ME”, proiect ce a fost lansat la Galeria Galateca din București. În 2016 continuă proiectul „INPSYME- declinare comercială” care a fîcut parte din evenimentul multidisciplinar Romanian Design Week.

P.I.L.L.O.W (POOR.INVISIBLE.LONELINESS.LITTER.OUTDOORS.WITHOUT)

Colecția a fost realizată în urma unui studiu aprofundat asupra lumii celor fară adăpost. A fost folosit termenul „lume”, deoarece acești oameni supraviețuiesc într-o lume total diferită și paralelă de cea în care trăiesc cei cu o casă. 
 
Titlul colecției este P.I.L.L.O.W. Cuvântul Pillow, reprezintă simbolic locul unde punem capul să ne odihnim și este exact lucrul care le lipsește celor care locuiesc pe străzi. Fiecare literă din titlu este separată prin punct, deoarece aceste litere sunt la rândul lor inițială unui cuvânt. Fiecare cuvânt în parte descrie ideea conceptului.
 
 
Colecția oferă o alternativă pentru grotescul condiției de viață a oamenilor fară adăpost, prin explorarea unei laturi sensibile, vizuale, pe care aceștia o transmit și o conturează în jurul nostru.
 
Omul străzii este un spirit liber, care luptă pentru supraviețuire, deoarece nu are acces la nevoile de bază ale omului. Acest om face parte din cultura locului, dar are o altă scară de valori. Condiția lui de viață nu este cea mai fericită, însă acesta reușește să inspire chiar dacă nu vrea, chiar dacă are un moment greu în viață. Acest om creează cu ce nimerește, cu ce are la îndemână. Astfel ne demonstrează că, de la fiecare om avem ceva de învățat indiferent de situația în care se află.