The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Alice Voinea // Ibidem

Articol / 25 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Alice Voinea // Ibidem Adrian Mihaiu
  • Alice Voinea // Ibidem
  • Alice Voinea // Ibidem Adrian Mihaiu
  • Alice Voinea // Ibidem Adrian Mihaiu
  • Alice Voinea // Ibidem
  • Alice Voinea // Ibidem Adrian Mihaiu
  • Alice Voinea // Ibidem COSMA
1/7
Alice a urmat cursurile Universității Naționale de Artă București în perioada 2013-2016 în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Design Grafic. Pasionată de detalii, experiment și tehnici noi expresie, Alice se îndreaptă mai mult spre design editorial, exerciții de fotografie și meșteșugul prin colaj.

IBIDEM

La 69 de ani după publicarea Exercițiilor de Stil, banalul conflict postmodern dintr-un autobuz parizian este readus în atenția publicului sub o nouă formă experimentală. Proiectul IBIDEM propune cartea-obiect care traduce prin imagine de tip colaj, filosofic, telegrafic sau geometric ceea ce scriitorul Raymond Queneau declara ca fiind naiv, amuzant și aproape de meșteșug. Cincisprezece capitole selectate din opera lui Queneau sunt remodelate și aduse în contemporaneitate într-o manieră abstractă, testând intuiția, reacția și subiectivitatea percepției publicului. 
 
Cea de-a doua parte a lucrării este o extensie a cărții și abordează aceleași cincisprezece capitole, dar schimbă mediul și trece la o interpretare tipografică. Ea este materializată printr-un set de afișe tipografice alb-negru, iar aceastea trebuie privite în relație cu suportul scris, pe care îl recontextualizează. Proiectul capătă prin această abordare dinamism, varietate și complexitate.