The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Oana Cristina Crețu // Școală

Articol / 23 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
  • Oana Cristina Crețu // Școală
1/8
Tânără dependentă de desen care s-a născut cu un creion în mână. Îndrăgostită de arhitectură și de spațiile frumoase, orice include design-ul. Întotdeauna prietenosă și sigură. Avand o mare abilitate în a fi curiosă, determinată și niciodată pe deplin satisfăcută.

ȘCOALA ALTERNATIVĂ PENTRU COPII SUPRADOTAȚI

Site-ul este situat pe strada Mântuleasa. Pe acest sit în 1826 a fost pus fundația unei școli secundare. Clădirea școlii a fost demolată în 2006. Această scoală a fost importantă, deoarece autorul Mircea Eliade a studiat aici. Proiectul reprezintă o școală alternativă pentru copii supradotați în memoria istorică a acestui teren.

Întreaga idee a acestui proiect a fost de a dezvolta zonele de studiu din jurul unor grădini de care copiii să beneficieze. Apoi, pornind de la imaginea străzii ca locul cel mai dorit de copii pentru a interacționa, am optat pentru un inel de circulație care să deservescă toate spațiile din școală. O importanță deosebită a fost alocată "spațiilor dintre", deoarece într-o școală fiecare loc are o semnificație aparte.

Aceste spații nu sunt complet deschise, dar nici închise complet. Acestea oferă un teritoriu neutru perfect, o zonă de suprapunere ce are rol în angajarea imaginației copiilor. O importanță deosebită în cadrul proiectului au avut spațiile reconfigurabile. Aceste spații având ca rol generarea unui nou tip de gândire.




Școala joacă un rol important în dezvoltarea intelectuală a copiilor. Aceasta reprezintă un al 3-lea pedagog în viața copiilor. Proiectul propune un nou mod de gândire și organizare a spațiilor care să vină în ajutorul dezvoltării imaginației acestora, aceasta fiind definitorie pentru copiii supradotați.