The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cristian Andrei Godeanu // Fontana di Trevi

Articol / 09 Ian 2015 / Participant diploma 2014
  • Cristian Andrei Godeanu // Fontana di Trevi
  • Cristian Andrei Godeanu // Fontana di Trevi
  • Cristian Andrei Godeanu // Fontana di Trevi
1/3
Având ca subiect principal relaţia dintre obiect şi intimitatea dorinţei, lucrarea explorează teme precum ofranda, manifestul, comunicarea. Ofranda, obiect de cult al grecilor, se regăseşte în lăcaşele destinate îndeplinirii dorinţelor. Relaţia dintre obiect şi monede simbolizează manifestul - omul îşi transformă funcţia iniţială, devenind un mijloc de comunicare între individ şi lume.

Am ilustrat o paralelă între Fontana di Trevi şi un obiect intim, de uz comun, cada. Rezultatul este o fântână a dorinţelor în care individul se detaşează de condiţia lui în spaţiu şi timp, punându-se în relaţie cu sine.

Cada, un obiect banal, deţine o însemnătate unică pentru fiecare individ. Când se regăseşte în spaţiul căzii, acesta are ocazia să relaţioneze cu sine. Spaţiul căzii devine o fortăreaţa proprie în care se simte în siguranţă şi se poate gândi la o realitate ideală.