The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUM

Articol / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUMALEXANDRU MIHAI POPA
  • ALEXANDRU MIHAI POPA // ACVARIUM
1/7
Alexandru Mihai Popa s-a născut pe 16 octombrie 1994 în București și este absolvent al Universității Naționale de Arte, secția Pictură, la clasa profesorului Alexandru Rădvan. În 2018 termină studiile masterale, secția Pictură, la clasa profesorului Cezar Atodiresei. 

ACVARIUM

ACVARIUM este o trimitere directă către ideea de captivitate a oricărei ființe în propriul habitat, în propria existență.
Un posibil habitat al peștelui este acvariul, el exprimând, la fel ca și năvodul, captivitatea și izolarea de lume; este habitatul văzut ca o închisoare transparentă ce leagă și izolează. Mitul peștelui a fost și a rămas un simbol al creștinismului, dar prin forma peștelui, artistul a încercat să îi dea alt sens, unul prin care sa își recapete materialitatea pierdută. Prin formă se exprimă întoarcerea la ferocitate, la alunecare, la adaptabilitate la mediu și la constrângerile sociale, pentru că ipostaza peștelui poate fi întotdeauna ipostaza omului.
Metodele de lucru au fost cat se poate de diverse, artistul experimentând cu combinaţii de culori acrilice si ulei, colări și săruri pentru a obţine o varietate de texturări cât mai bogate.