The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERVIU CU EMA PRISCA | INTERNETICS 2023

Articol / 12 Dec 2023 / Andra Mihai
  • INTERVIU CU EMA PRISCA | INTERNETICS 2023
1/1
Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.

Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Ema Prisca, Creative Director & Communication Strategist.

Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?

Am mai jurizat în trecut. Profi.

Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?

Creativitatea. Elementul supriză.

Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?

Claritate în intenție și creativitate. Clienții - gardienii de branduri să exploreze mai serios lucrurile autentice care fac brandul lor diferit, iar agențiile să creeze în spiritul acestei autenticității.

Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?

Sunt intenții bune dar în implementare - ce ajunge la consumator ca piese de comunicare se pierde din forță. Cred că lipsesc writerii, oameni care să-și imagineze narațiuni interesante. Nu cred că avem un atuu.

Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?

Campania "why don't come over", realizata de Mihai Gongu iar de la internationale, o companie facuta la inceputul pandemiei de o banca din Spania care le spunea oamenilor cu un ton sensibil si apropiat ca si ei privesc banii exact ca oamenii și când lipsesc, lipsesc bucăți din viață:https://vimeo.com/407103477 

Cum vezi viitorul în digital?

Interesant, cu mai multe instrumente de lucru ca AI dar până la urmă vor triumfa cei bine echipați cultural și sensibili care au un punct de vedere și știu ce să facă cu el.

***

Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.

Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.