The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

145 de proiecte intră în competiţia Internetics 2023

Articol / 18 Oct 2023 / Andra Mihai
  • 145 de proiecte intră în competiţia Internetics 2023
1/1
Internetics, un proiect The Institute, înregistrează anul acesta 145 de înscrieri pentru ediţia cu nr. 23, proiecte ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Proiectele nominalizate vor fi anunţate pe 22 noiembrie, iar câştigătorii pe 28 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023.  

Competiţia Internetics 2023 reuneşte 28 de agenţii şi companii participante: Cheil | Centrade, DDB România, Dentsu Creative România, Golin România, Heist Industries, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Mainstage The Agency, McCann Health Brain and Heart, Minio Studio, MRM, MSL The Practice, Ogilvy, Oxygen, Publicis România, Raiffeisen Bank România, Red Dots Agency, Saatchi Creative Hub, Sector7 HUB, Sonica Works, Tazz Creative Lab, The Hacking Work Team, Three, Tremend Software & Softeh Plus & Costin Radu & Dragoş Lupascu, Tribal Worldwide România, v8 şi VMLY&R.

Agențiile și-au înscris proiectele în șase categorii principale: Website & Mobile, Social Media & Communities, Video, Digital Brand Experience & Activation, Digital Campaigns și Internetics Digital for Good. Categoria cu cele mai multe înscrieri este DIGITAL CAMPAIGNS – cu 45 de lucrări, urmată de SOCIAL MEDIA & COMMUNITIES – cu 40 de înregistrări în concurs, apoi DIGITAL BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION – cu 31 de proiecte. 

Secţiunile cu cele mai multe înscrieri în competiţie sunt: Digital Brand Experience – 15 lucrări de evaluat, Best Community Engagement – cu 14 înscrieri şi Social Media Special Mechanics, Online Video Series şi noua secţiune Act and React– fiecare cu câte 11 proiecte.

Procesul de jurizare implică eforturile reunite a 90 de juraţi specialişti în marketing digital şi comunicare online, dar şi un set de experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Reprezentanţii companiilor provin dintr-un mix divers de industrii: retail, telecom, FMCG, e-commerce, financial services, technology & apps, real estate şi altele. 

Juriul complet este alcătuit din:

Adelina Din Țurcanu (Pernod Ricard România) // Adrian Călărașu (Novo Nordisk) // Adrian Păsărică (Orkla Foods România) // Adriana Muscalu (Exact Business Solutions) // Alex Dona (Desprevin) // Alina Hinescu (TikTok) // Alina Neagu (MedLife Group) // Ana Murray (Ashoka România) // Ana Stoicescu (OMV Petrom) // Ana Vișian (BestJobs) // Anca Micaela Roman (FrieslandCampina România) // Anda Lazăr (UniCredit Bank) // Andra Voicu (IQOS) // Andreea Dîrzu (Kantar) // Andreea Magraon (Sezamo) // Andrei Chirilă (Fashion Days ) // Andrei Lăscuț (Mars PetCare) // Aneta Pleșa (Google) // Angelica Căliman (AkzoNobel / Fabryo Corporation) // Anne-Marie Ionescu (Magic FM & Rock FM) // Bogdan Țurcanu (PRO TV) // Camelia Manoil (Macromex) // Cătălin Cîrstea (Kozel) // Ciprian Postelnicu (PepsiCo România) // Claudia Tocilă (Vola.ro) // Claudiu Degan (BAT Germany) // Cosmina Frîncu (BRD) // Cosmina Țapliuc (McDonald’s România) // Crenguța Dumitraș (JTI România) // Crina Chiru (Orange România) // Cristian Manafu (Evensys) // Cristina Avram (Avon) // Cristina Miclea (Lactalis România – Dairy Division) // Dan Petre (D&D Research) // Dana Pascu (Independent Strategy Consultant) // Daniela Ghimpețeanu (PlayStation / Balkans) // Diana Cireap (Reckitt Benckiser) // Diana Paşoi (Ferrero România) // Diana Sorega (Dell Technologies) //  Diana Stan (ENGIE Romania) // Eduard Gongonie (Provident) // Elena Frâncu (Auchan România) // Eleodor Ghenoiu (Enel România) // Ema Prisca (Creative Director & Communication Strategist) // Gabriela Luca (Carrfour) // Georgiana Pană (Answear România) // Gina Zgubea (Sphera Group - KFC, Pizza Hut & Taco Bell) // Greta Redeleanu (REGINA MARIA) // Ileana Cociaş (Procter & Gamble South East Europe) // Ioana Vieru (Visa) // Ionuț Stanimir (BCR) // Irina Manuela Butnaru (PENNY | REWE România) // Irina Pocovnicu (Aurachain) // Laura Barbu (One United Properties) // Laura Mihăilă Andrei (Raiffeisen Bank) // Laurențiu Ion (PepsiCo) // Luiza Domnișoru (Revolut CEE Region) // Mădălina Cazamir (Help Net & Farmexim) // Mădălina Stănculescu (Flip.ro) // Manuela Bucur (Rompetrol – KMG International Group) // Marilena Bârliga (Allianz-Țiriac) // Matei Psatta (Blindspot) // Mihai Bonca (Brand Architects) // Monica Arapalea (Bringo România) // Monica Dudău (Storia.ro & OLX Imobiliare) // Monica Jitariuc (Communication Consultant) // Nicoleta Gruia (spotmedia.ro & Arca Jurnaliştilor) // Nicoleta Maican (Telekom România) // Nicoleta Mihăilescu (Frelance Brand Management consultant) // PhD Elena-Mădălina Șerban (500 Oaks) // Raisa Beicu (Expert Marketing & Comunicare) // Raluca Alexandrescu (Mega Image) // Raluca Duță (L'Oréal Global) 3// Raluca Frumușelu (The Coca-Cola Company) // Răzvan Acsente (Tazz) // Ruxandra Rău (Vodafone România) // Silviu Buidan (Kaufland România) // Simona Corabu (HEINEKEN România) // Simona Panait (Samsung Electronics România) // Sorina Diaconu (Strategy Communication Consutant) // Ștefania-Mădălina Stănculescu (E.ON) // Teodora Agafiţei (Bergenbier) // Teodora Mărăcineanu (Electrolux România) // Tudor Ghiurcă (Secom) // Valentina Vesler (Valvis Holding) // Vica Şchipor-Doroftei (Bitdefender) // Victor Bădescu (NielsenIQ) // Victor Popa (Ursus Breweries) // Victor Teioșanu (Glovo) // Vlastimir Vukadinović (Superbet).

Jurizarea proiectelor înscrise se desfăşoară în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care stabileşte nominalizaţii Internetics 2023 şi o a doua rundă în care juraţii se vor reuni pentru a stabili trofeele pentru fiecare secţiune. Ȋntâlnirile pentru stabilirea câştigătorilor competiţiei Internetics 2023 vor fi conduse de Moderatorii Internetics 2023: Camelia Petrescu (Associate Director, Unlock Market Research), Costin Radu (Brand Strategist & Digital Marketing Consultant) şi Dan Zloteanu (Business Consultant & Marketing Researcher, MRI / The Network). 

Gala de Premiere Internetics va avea loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth, Strada George Constantinescu 4B, București.

***

Internetics este un proiect THE INSTITUTE.

Parteneri: Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, HotNews.ro, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: Iqads, Smark, BIZ, Spotmedia, RADOR, PR Wave, Zona IT, Start-up.ro, Nine O'Clock
Parteneri Tradiţionali: Gavrilă&Asociaţii, Netvibes, mediaTRUST

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. 

WebsiteFacebookInstagram