The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

RADU MATEI // INCUBATOR PENTRU EDUCAȚIE

Articol / 03 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • RADU MATEI // INCUBATOR PENTRU EDUCAȚIERADU MATEI
  • RADU MATEI // INCUBATOR PENTRU EDUCAȚIERADU MATEI
  • RADU MATEI // INCUBATOR PENTRU EDUCAȚIERADU MATEI
1/3
Radu, proaspăt absolvent al Facultății de arhitectură a U.A.U.I.M., a studiat atât în București, cât și în Lisabona, prin programul Eramsus. Acumulând cunoștințe în cadrul birourilor Henning Larsen Architects, Mecanoo si Cumulus, este atras de provocările programelor arhitecturale complexe.

Incubator pentru educație

Proiectul are ca scop crearea unei clădiri-poartă de intrare în campusul Københavns Universitet Frederiksberg, promovând identitatea acestuia, extinzând unitățile de învățământ și îmbunătățind conectivitatea dintre subzonele campusului și cartier. Accentul cade pe descoperirea unei relații sinergice între oraș și campus și a modului prin care interacțiunea și condiționarea reciprocă a acestora poate complementa procesul educativ.

Conceptul clădirii pornește de la prezența serelor existente, actual în curs de demolare, înrădăcinate în mentalul colectiv al orașului, limbajul pur fiind utilizat pentru organizarea unui spațiu fluid, transparent și aerisit. Volumul integrează sere pe diverse niveluri, iar o serie de fragmente suspendate conferă greutate și textură intervenției, adăpostind funcțiunile standard de predare. Funcțional, programul arhitectural propune augmentarea curriculei prin auto-învățare, colaborare cu industria, inițiative studențești și activități științifice ad-hoc.