The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIES

Articol / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
  • ANDRADA FEȘNIC // (IM)POSSIBILITIESANDRADA FEȘNIC
1/6
Andrada Feşnic s-a născut la Cluj-Napoca în 1 februarie 1987. A urmat Liceul de Arte Vizuale „R. Ladea”. În anul 2016 a absolvit cursurile Facultaţii de Arte Plastice din Cluj-Napoca, unde și-a susținut şi masteratul în 2018, specializarea pictură. Trăieşte şi lucrează în Cluj-Napoca.

(IM)POSSIBILITIES.

În proiectul „(IM)POSSIBILITIES”, al artistei Andrada Feşnic, există o rădăcină comună reprezentată prin elemente uşor recognoscibile care reflectă indiscutabil modul în care ne raportăm la realitate, fie ca artist care realizează opera, fie ca privitor care încearcă să o descifreze.
Spaţiul pictural construit de ea, folosind o tehnică similară colajului, depăşeşte realitatea palpabilă şi se îndreaptă spre o realitate simbolică, absurdă. Începe de la ideea de hazard, pentru ca mai apoi să ajungă la o abordare metodică — un puzzle construit riguros din fragmente de realitate şi imaginaţie. Prin această abordare lectura imaginii este fracturată şi se oferă noi piste de interpretare, forţând privitorul să îşi folosească propriul bagaj de cunoştinte şi imaginaţia.