The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACES

Who's who / 25 Apr 2017 /
  • MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACESdigi world life panda print
  • MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACESradio-21- gradina lui Craioveanu
  • MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACESbinele o duce rau
  • MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACESgala societatii civile // si binele poate fi senzationall
  • MARC BORTUN ADC*RO - NEW FACESactul-i-scena-1-festivalul-scolilor-de-teatru-romeos-juliets
1/5
HISTORY
 
Born 22 noiembrie 1976 Bucharest
Creative Partner at Rusu+Bortun 
2008 – Present  
Creative Director at Millenium Communications 
2007 –  2008 
Art director at Cohn&Jansen/Ashley&Holmes 
2006 – 2007 
Art director at next>cap 
2005 – 2006 
Art director at Saatchi & Saatchi Advertising 
2004 – 2005 
Designer/co-founder at Brand New Design 
2003 – 2004 
Designer at Millenium Communications 
1998 – 2003 
Education 
Universitatea de Arta din Bucuresti 
1995 – 2000 
Peinture dpt. 
Liceul N.Tonitza 
1991 – 1995 
Graphic dept. 
 
 
AWARDS
 
ADC ROmania award 2013
Print - Social Services, Public Awareness
"Good deeds can also be sensational!" for Civil Society Gala 
 
 
MINI INTERVIEW
 
Tell us what drives you. How do you overcome creative block?
Working with smart and funny people is a good incentive.
Making smart and beautiful things is another.
Creative block? What is that?
 
What’s the greatest thing advertising has taught you?
People are treating brands with respect when brands are treating people the same.
Advertising should be smart, entertaining and meaningful but unlike art, it has to sell.