The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 aprilie

Articol / 10 Feb 2015 / INSTITUTE.RO
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 aprilie
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 aprilie
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 aprilie
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 apriliewww.bogdanzop.com
  • Work&play la Noaptea Agențiilor, pe 2 aprilie
1/10
După ce am început anul în forță cu Școala ADC*RO și cu lansarea numărului special de Timișoara al Institute, The Magazine, și după ce ne-am întors de la Stockholm, unde am expus Play&Rewind, ne pregătim de Noaptea Agențiilor, un eveniment-maraton ce își propune să faciliteze socializarea în rândul celor pasionați de comunicare.

Anul acesta, proiectul face parte din seria de nopți ale industriilor creative, marca The Institute, a cărei misiune este să descopere, să promoveze și să inspire potențialul creativ românesc. Seria va include alte două evenimente nocturne dedicate arhitecturii și modei.
Pentru Noaptea Agențiilor, companiile de advertising, PR, full-service, online, interactive sau agenţiile de media invită pasionați ai comunicării să le treacă pragul pentru a le cunoaște din interior, într-un cadru informal și relaxat. Tema ediției de anul acesta este Work & Play, iar agențiile participante primesc provocarea de a arăta cele două fețe ale activității de zi cu zi prin îmbinarea muncii cu distracția. Pentru a fi un adevărat exercițiu de imaginație pentru vizitatori, agențiile trebuie să prezinte proiecte, mecanisme de lucru combinate cu modalități de recreere care să integreze tema ediției de anul acesta.
Pentru al doilea an, invităm în circuit agenții din toată țara, iar condiția de includere a unui nou oraș pe harta ediției 2015 este să se înscrie minim trei agenții locale. Anul trecut au fost organizate petreceri și evenimente ȋn 36 de companii din București, Oradea, Timișoara, Iași și Chișinău.