The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Simona Suman & Dragoș Raicu reprezintă ADC România la ADC Awards

/ 08 Oct 2015 / INSTITUTE.RO
  •  Simona Suman & Dragoș Raicu reprezintă ADC România la ADC Awards
  •  Simona Suman & Dragoș Raicu reprezintă ADC România la ADC Awards
  •  Simona Suman & Dragoș Raicu reprezintă ADC România la ADC Awards
1/3
Simona Suman, Copywriter la McCann Erickson România și Dragoș Raicu, Copywriter la FCB Bucharest, au fost selectați să reprezinte România în cursa The Greatness Challenge, parte din ADCE Awards 2015. 

The Greatness Challenge reflectă o oportunitate pentru tinerii profesioniști să facă parte din juriul internațional ADC*E Awards. Această experiență educațională unică le permite să fie introduși în procesele de selectare aplicate de membrii seniori ai juriului și să afle criteriile acestora de evaluare. În plus, cei doi vor avea acces nelimitat la ADCE Festival, ce va avea loc între 15 și 17 octombrie în Barcelona.
Selecția vine împreună cu o competiție la care participă toți ceilalți reprezentanți aleși să fie membri juniori ai juriului. Brief-ul competiției a fost să realizeze o campanie de crowdfunding care să finanțeze participarea lor la festival. 

"Atât eu, cât și Dragos am fost super încântați când am aflat că am fost selectați să participăm la ADCE Awards ca Junior Jury. Pentru amândoi este prima experiență de membru al juriului în cadrul unui festival, iar faptul că e vorba de un festival internațional de calibrul ADC*Europe e un fel de bonus, ca o primă la prima de Crăciun”, declară Simona Suman.

Numele campaniei de crowdfunding dezvoltată de Simona și Dragoș este Get Your Hands On, o licitație prin care încearcă să vândă obiecte faimoase ale publicitarilor care au fost într-un fel sau altul vizibile în campaniile românești cunoscute și recunoscute din ultimii ani. Totul s-a întâmplat pe Facebook, iar oricine a putut să liciteze pentru obiectul preferat în comentarii până pe data de 6 octombrie.

Pasionații de publicitate puteau găsi la licitație un baros înalt de peste un metru, care a "jucat" în reclama Ciucaș, un tricou original "Românii sunt deștepți" din timpul campaniei Rom, una dintre agendele lui Bogdan Naumovici și multe altele. 

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.