The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Lady Steps #3 - The Media Edition

Articol / 05 Apr 2017 / INSTITUTE.RO
  • Lady Steps #3 - The Media Edition
1/1
A 3a ediție Lady Steps aduce împreuna 3 dintre cele mai influente voci feminine din industria de marketing și media și propune o nouă temă de discuție: portretizarea femeii în mass-media româneasca.

Pe 11 aprilie ne întâlnim cu Anca Ungureanu (Director Identitate & Comunicare, UniCredit Bank), Denisa  (PR & Advertising Manager România & Moldova, Avon Space) și Ioana Ulmeanu (Editor Coordonator, Elle România).

Cele trei profesioniste media vor face o radiografie a imaginii femeii în mass-media de astăzi, vor discuta despre impactul femeilor în poziții de leadership asupra comunicării mass-media din România și vor urmări exemple de campanii din România și nu numai care setează un exemplu pozitiv. 

Accesul la eveniment este liber, ȋn limita locurilor disponibile. Ȋnscrieri pe adresa: teodora.calin@institute.ro. Evenimentul are loc în Cafeneaua The Institute (Str. Stirbei Voda, nr.104-106)

Denisa Mihai



În cei aproape 7 ani de experiență, Denisa s-a ocupat de programe de responsabilitate socială, proiecte de crowdfunding, campanii globale de comunicare și maratoane de creativitate, într-o lume în care informația se transmite cu viteza luminii.

Anul acesta a trecut de la creative communication la planning, remarketing, leads și e-commerce. PR-ul și digitalul s-au întâlnit iar experiența ei de brand builder cu focus pe engagement, utilitate pentru consumator și reputație, se vor transpune în strategia de digital a companiei Avon. 

Ioana Ulmeanu



Ioana Ulmeanu s-a născut în Craiova, unde a și studiat filosofia. A știut încă de la 16 ani că o să lucreze în presa pentru femei și a început să se ocupe de asta din 2007, când a semnat primele texte pentru revista Tabu. Din 2010 scrie despre artă, diversitate și oameni mișto pentru ELLE România și, de când își aduce aminte, este preocupată de drepturile omului și militează pentru șanse egale pentru femei și persoane LGBTQ.

Anca Ungureanu



Anca Ungureanu este Director Identitate & Comunicare, UniCredit Bank. Are o experiență de peste 15 ani în comunicare, deținând aceasta responsabilitate încă din 2009,  timp în care a coordonat acțiunile strategice de comunicare ale băncii și proiectele de implicare în comunitate. Anca este absolventă a unui EMBA la Berlin School of Creative Leadership și este Certified Sustainability Practitioner  – Institute of Environmental Management & Assesment (IEMA). Din august 2016 este membru al Boardului Asociației "Învingem Autismul" și activ implicată în acțiunile de fundraising ale acesteia iar din ianuarie 2017 co-fondator și curator al Beans&Dots specialty coffee shop & concept store. 

Lady Steps este un proiect powered by ADC România , inspired by UniCredit Bank Romania. Parteneri: The Institute & Electrecord.com