The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Interviuri cu Tutorii Școlii ADC*RO // #Sebastian Olar

Interviu / 28 Apr 2017 / INSTITUTE.RO
  • Interviuri cu Tutorii Școlii ADC*RO // #Sebastian OlarSebastian Olar
1/1
Interviurile cu tutorii Scolii ADC*RO continua astazi cu Sebastian Olar, fost controlor de bilete, actualmente creative free spirit @ graffiti. 

Ce voiai sa fii cand erai mic?
Voiam sa fiu cosmonaut. Intre timp am devenit controlor. Pe aproape. ;)

Ce voiau ai tăi să fii când erai mic?
Ai mei nu cred ca mi-au zis niciodata sa ma fac ceva anume. Doar mi-a sugerat mama la un moment dat ca, daca tot imi plac limbile straine, poate nu ar fi rau sa fac Limbi Moderne Aplicate la Litere la Cluj, specializarea engleza-japoneza. Citise ea ca baiatul lui Liiceanu a studiat asta si ca a ajuns bine- ideea era ca nu foarte multi romani stiu japoneza si ca ce e rar e pretios. Pana la urma am facut Stiinte Economice.
De ce e totusi misto sa lucrezi in publicitate?
Pentru momentele cand lumea vede o campanie a ta si zice: oa, ce tare. Pentru ca ai ocazia sa vorbesti cu milioane de oameni si sa le zici lucruri pozitive. Cum imi zicea Catalin Dobre, fostul meu director de creatie, ca sa ma motiveze in momentele de self-doubt: publicitatea e ca un hub sau incubator pentru ideile tale, o platforma prin care iti poti exprima ideile. Asta imi place cel mai mult, ca daca o faci cum trebuie, publicitatea e parte din pop-culture.

Un client pentru care ti-ar placea sa lucrezi?

 N-as zice nu la un brief mare Nike :P

Ai vrut vreodata sa te lasi de advertising? Cum de nu s-a intamplat?
M-am si lasat, intr-un fel, atunci cand m-am mutat la Cluj sa lucrez direct la client- Untold. Acolo mi-am dat seama ca sunt intr-un fel dependent de self expression, si ca daca nu am ocazia sa ma exprim, nu e bine, ma simt inutil. Publicitatea e o meserie la care am ajuns sa ma pricep, intr-o oarecare masura, si faptul ca iti iese te face sa fii si pasionat.

Un om misto din industrie
Mihnea Gheorghiu. Ii place, se pricepe si o face cu usurinta, ii vine natural. :) Si ii plac reclamele care le plac si oamenilor, nu neaparat juriilor. :)

Advertising + tehnologie. Quo vadis?
Publicis Mars. :) Astept momentul cand un prieten o sa ma anunte ca se muta in Publicis Mars, prima agentie de publicitate de pe Marte.

Un lucru pe care e foarte putin probabil sa il stim despre tine
Am 2 tije de titaniu in spate. Acum trebuie doar sa castig un Titanium, speechul e pregatit.