The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019

Articol / 07 Feb 2019 / The Institute
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - IANUARIE 2019
1/10
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1.  Un pas mare pentru tehnologie, un pas și mai mare pentru advertising. Un startup rusesc, StartRocket, își propune să ducă publicitatea la un alt nivel, țintind publicul global. Brandurile și-ar putea proiecta logo-ul printr-un Orbital Display, astfel încât noaptea acesta să poată fi văzut de întreaga planetă. Mai multe detalii despre procedeu, echipamentul folosit, consecințe și problemele pe care le aduce domeniului astronomic puteți citi aici.



2.  Finlanda a dat startul unei noi strategii naționale, un proiect prin care un procent cât mai mare din populația finlandeză să stăpânească noțiunile, măcar de bază, ale Inteligenței Artificiale. Finlanda recunoaște faptul că nu va putea deveni lider mondial al cunoștințelor de AI, dar vrea să aducă o diferență în felul în care folosește aceste noțiuni. Aici găsiți mai multe detalii despre companiile și universitățile care s-au unit acestei campanii naționale.



3.  CES, Consumer Electronics Show, aduce în fiecare an cele mai noi inovații pentru a fi prezentate pieței dedicate tehnologiilor de consum. Anul acesta printre expozanți a fost și HTC, care a anunțat noi instrumente hardware și software care să îmbunătățescă experiența VR și să creeze nou conținut. Despre ultimele modele de headseturi Vive, abonamente nelimitate pentru VR sau chiar renunțarea la controlere puteți citi în acest articol.



4.  CES 2019, care a avut loc între 8 și 12 ianuarie în Las Vegas, a adus în centrul discuțiilor nu doar cele mai noi tendințe, cum ar fi conexiunea 5G, noile tipuri de headseturi VR sau ultimele drone, ci și evoluția pe care o capătă produsele folosite de exemplu de către mame pentru alăptare sau chiar în timpul sarcinii; de către persoanele cu deficiențe de auz; iubitorii de animale, sport sau muzică. O scurtă listă a acestora poate fi văzută aici.  
 


5.  În lupta împotriva fake news se alătură și WhatsApp, care stabilește noi reguli de distribuire a informațiilor, astfel că un mesaj nu poate fi share-uit către mai mult de 5 grupuri sau persoane. Regula a fost stabilită inițial pentru utilizatorii din India ca urmare a unui incident de împărtășirea rapidă a unei informații neadevărate, acum, însă, se aplică tuturor utilizatorilor. Mai multe detalii aici.



6.  Rețeta succesului lucrurilor virale devine din ce în ce mai greu de explicat, mai ales după ce o imagine cu un simplu ou a reușit să doboare recordul celei mai apreciate postări de pe Instagram. Primul loc îl deținea inițial Kylie Jenner, cu 18 milioane de like-uri, însă provocarea lansată de Egg Gang a reușit să mobilizeze utilizatorii Social Media astfel încât în prezent are peste 50 de milioane de aprecieri. Aici mai multe despre cum un ou a reușit să stârnească numeroase reacții în online.


 
7.  Pe lângă exemplul simplu, fără rețetă despre cum să devii viral, oul a ascuns și alte secrete. Multe persoane și-au pus întrebări referitoare la ce se ascunde în spatele buzzului creat de ou. Ce brand imens își va surprinde consumatorii? După Super Bowl, a fost făcut anunțul iar surpriza a fost că oul aducea un mesaj important despre sănătatea mintală. Despre cum creatorul oului a luat legătura cu Mental Health America și despre parteneriatul cu Hulu puteți citi aici



8.  10 years challenge este cel mai recent lucru împărtășit de către utilizatorii Facebook. Provocarea constă într-un colaj cu două imagini – una de acum 10 ani și una din prezent – care arată evoluția unei persoane. Amuzamentul challenge-ului s-a transformat în dubii când un tweet atrăgea atenția, în contextul scandalurilor recente, că aceste imagini pot fi cu ușurință folosite în adunarea de date cu privire la facial recognition. Mai multe aici.



9. Facebook, Messenger, Instagram și WhatsApp ar putea fi integrate. Acesta este un plan despre care informațiile sunt limitate, dar se presupune că va fi pus în aplicare la sfârșitul acestui an sau începutul lui 2020. Aplicațiile rămân de sine stătătoare, însă toate funcționând pe același tip de infrastructură, astfel încât experiența dorită să fie aceea prin care utilizatorul poate comunica across platforms. Detalii aici.



10. Una dintre problemele cele mai complexe care impune limite multor companii este protecția datelor personale. Din același motiv reapar și discuțiile dintre Apple și Facebook care aduc iarăși în discuție subiectul aplicației Onavo Protect. De data aceasta Facebook este acuzat că plătea lunar persoane între 13 și 35 de ani să descarce aplicația Facebook Research, care oferea acces la toate informațiile primite și trimise de utilizatori pe Internet. Detalii despre acest conflict reluat găsiți în articolul de aici.