The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016

News / 28 Oct 2016 / INSTITUTE.RO
  • Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016
  • Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016
  • Grolsch oferă o bursă pentru Școala ADC*RO 2016
1/3
Pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor creativi, Grolsch oferă și ȋn acest an o bursă care acoperă integral costul școlii. Candidații interesați de bursa oferită de Grolsch pentru cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO trebuie să realizeze un website/o pagină de facebook/o plaftormă online cu un mecanism foarte simplu ȋn spate, de tipul www.isitchristmasyet.com.

Ȋnscrierea se face printr-un mail trimis pe adresa bursagrolsch@scoalaadc.ro, cu link spre platforma creată, alături de o imagine reprezentativă, o scurtă descriere a ideii și date de contact.
 
Toate ȋnscrierile vor fi prezentate apoi pe pagina de Facebook ADC România ȋntr-un album foto (cu imaginea trimisă și linkul spre platformă). Ȋn perioada 14 – 25 noiembrie (ora 11 a.m.) candidații trebuie să strângă cât mai multe like-uri ȋn albumul foto. Primele cinci ȋnscrieri ca număr de likeuri vor merge apoi ȋn etapa finală, unde vor fi analizate de către tutorii Şcolii ADC*RO, care vor alege un top 3 cu cele mai bune idei. Criterii urmărite: originalitatea, creativitatea, capacitatea de viralizare a platformei, respectarea briefului de concurs. La finalul provocării se va realiza un top 3 cu potențiali beneficiari ai bursei. 
 
“De cinci ani Grolsch susține Şcoala ADC*RO și tinerii interesați de publicitate printr-o bursă menită să acopere taxa de participare și, mai important, să le ofere un cadru relaxat de lucru din care să rezulte cele mai bune idei. De-a lungul anilor s-a dovedit că <<examenele>> neconvenționale Grolsch au ales bine, toți cei patru câștigători de până acum fiind la finalul școlii ȋn top 3 portofolii, cu internshipuri ȋn agenții și apoi cu premii ȋn festivalurile de publicitate. Așteptăm cu interes și bursierul cu numărul cinci!”, declară X, FUNCTIE GROLSCH.
 
Toti participanții la concursul pentru Bursa Grolsch trebuie să rezolve cu succes și testul de admitere al Școlii ADC*RO, care se găsește pe www.scoalaadc.ro și este disponibil până pe 20 noiembrie, ora 23:59.
Câștigătorul bursei va fi anunțat in luna decembrie, odată cu lista celor admiși la cea de-a noua ediție a Școlii ADC*RO. 
 
Tutorii Școlii ADC confirmați pana acum sunt: Andrei Tripșa (Founder & Creative Partner Three), Adrian Preda (Creative Director Friends TBWA/Bucharest), Dan Frȋnculescu (Group Creative Director Publicis România), Dorian Pascuci (Creative Director Havas Worldwide ADDV), Eugen Suman (Executive Creative Director MullenLowe), Ioana Filip (Executive Creative Director at MRM//McCann), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director Publicis Bucharest), Sebastian Olar (Creative Free Spirit Graffiti BBDO), Sorin Trâncă (Managing Partner Friends TBWA/Bucharest), Ștefan Vasilachi (Head of Art Geometry Global) și Valentin Suciu (Partner & Creative Director Jazz Communication).
Cursurile vor începe în luna ianuarie 2016 și vor dura patru luni. La finalul școlii, studenții își vor alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai talentaţi studenţi vor beneficia de internshipuri în agenții. 
 
Mai multe detalii găsiți pe www.scoalaadc.ro.
 
Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
 
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
 
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.