The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Expoziția ADCE România, în cadrul RDW2017

Articol / 17 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • Expoziția ADCE România, în cadrul RDW2017beetroot photography
  • Expoziția ADCE România, în cadrul RDW2017
  • Expoziția ADCE România, în cadrul RDW2017
  • Expoziția ADCE România, în cadrul RDW2017
1/4
Art Directors Club of Romania organizează două evenimente speciale în cadrul Romanian Design Week 2017, între 20 și 28 mai. Expoziția ADCE România reunește o parte din lucrările câștigătoare la ADCE Awards 2016 (la Apollo Bar, Palatul Universul, zilnic, între 5pm și 11pm) și conferința Lady Steps #4 care o are invitată pe Karolina Galácz (24 mai, Beans&Dots, Palatul Universul).

Expoziția ADCE România are loc între 20-28 mai, 5pm-11pm la Apollo Bar, Palatul Universul, corp B (str. Actor Ion Brezoianu nr 23-25, corp b), și reunește o parte dintre lucrările câștigătoare la ADC E Awards 2016, o competiție anuală ce premiază cele mai bune idei la nivel europen de publicitate și design, proiecte câștigătoare la rândul lor în competițiile locale organizate sub egida ADC. 
 
Ediția aniversară de 25 de ani - The Champions League of Creativity - a celebrat anul trecut 700 de campanii din 23 de țări europene, jurizate de 52 de creativi de prestigiu din Europa. România a obținut 9 premii și nominalizări în competiție pentru “Come and Vote!” - Leo Burnett România / Publicis One, “Street View Test”, “Bernie Speed Test”, “Shop like a Jedi” – toate Publicis România / Publicis One, “DOMO Westwood – Misspelling On Sale” – GMP Advertising și “The Purity Test” – de la Cohn & Jansen JWT, iar Ruxandra Drilea, absolvent Școala ADC*RO a câștigat titlul de “Young European Creative” pentru ideea campaniei “Shop like a jedi”. Tot în cadrul competiției, România a avut patru reprezentanți în juriu: Adrian Boțan (Global Executive Creative Director McCann Bucharest) – presedinte de juriu în categoria Integration & Innovation, Cătălin Rusu (Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun), Dan Frȋnculescu (Creative Director Publicis România) și Valentin Suciu (Chief Creative Partner & Copywriter la Jazz). Expoziția prezintă lucrări ce au obținut Gold în categoriile Video // Radio // Print & Outdoor // Design & Craft.
“Suntem mândri să aducem această expoziție într-una dintre țările cu cele mai multe premii câștigate la cea mai recentă ediție a premiilor ADCE. Competiția este unică, întrucât a fost deschisă doar acelora dintre creații care au fost deja câștigătoare ale unui premiu la nivel local european, asigurându-se astfel ca nivelul fiecăreia dintre lucrările înscrise să fie deja excepțional.
Expoziția este și o oportunitate incredibilă atât pentru creativii români, cât și pentru publicul larg să ajungă să aprecieze calitatea designului și a publicității de pe întreg teritoriul european și nivelul de profesionalism al câștigătorilor premiilor ADCE”, declară Mercè Segú, director executiv ADCE Club Europa.
 
Designul expoziției a fost realizat de UNULAUNU.
 
Colaborarea dintre ADC România și Romanian Design Week își propune să coaguleze comunitățile creative din industria advertisingului și să deschidă dialogul cu alte comunități ale industriilor creative. În acest an, Ștefan Vasilachi, membru ADC*RO a făcut parte din boardul creativ al RDW la secțiunea graphic design.
  
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

ADC E este o organizație non profit formată din cluburi de publicitate și graphic design din 20 de țări europene. ADCE reprezintă interesele și viziunea a peste 4000 de profesioniști ce activează în industrii creative și are ca scop promovarea și cresterea creativității în societate, cultură și economie.