The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Effie Effectiveness Index România 2016

News / 08 Dec 2016 / INSTITUTE.RO
  • Effie Effectiveness Index România 2016ROALD ARON
  • Effie Effectiveness Index România 2016ROALD ARON
  • Effie Effectiveness Index România 2016
  • Effie Effectiveness Index România 2016
  • Effie Effectiveness Index România 2016
  • Effie Effectiveness Index România 2016
1/6
 Telekom România ocupă primul loc în topul celor mai eficiente companii și branduri pe plan local

Effie România lansează, pentru al treilea an la rând, Effie Effectiveness Index România, clasament ce reunește informațiile despre câștigătorii și finaliștii români ai competiției Effie într-un Index local. Pe primul loc, atât în topul companiilor dar și al brandurilor, se află Telekom România, iar în topul agențiilor McCann World Group România.
 
Sistemul de punctare folosit pentru alcătuirea clasamentului este același la nivel global și toate detaliile despre acesta sunt publice la adresa http://effieindex.com
 
Effie Effectiveness Index se alcătuiește la nivel global și identifică și clasifică cei mai eficienți clienți, agenții și branduri din industria de marketing și comunicare, reunind informațiile despre câștigătorii și finaliștii din competițiile Effie din 40 de piețe. Effie Index a fost lansat în 2011, pentru a prezenta cei mai eficienți clienți, agenții și branduri la nivel global, regional, în anumite țări, sau distinct, pe categorii de produse.
 
 
Rezultatele Effie Effectiveness Index România 2016
 
Telekom România câștigă titlul de cel mai eficient client cu un Grand Effie, Gold și Silver ȋn categoria Telecommunications, Silver ȋn Engaged Communities și Bronze în Brand Experience, urcând o poziție față de clasamentul din 2015. Strauss România ocupă locul al doilea cu un Gold la categoria Sustained Success și două Bronzuri la Non-alcoholic beverages și Renaissance. Pe locul al treilea se află US Food Network cu un Silver și un Bronze la categoria Retail și un Bronze la Brand Experience.
 
 
 
No.ClientPoints
1Telekom România28
2Strauss România16
3US Food Network14
4Carrefour România12
5National Institute for Blood (Centrul de Transfuzie Sanguină)12
6Vodafone România12
7ING Bank România10
8Ursus Breweries10
 
 
 
 
Clasamentul brandurilor este condus tot de Telekom România. Următorul clasat este KFC cu un Silver și două Bronzuri, iar pe locul al treilea este Carrefour cu trei Bronzuri.
 
 
No.BrandPoints
1Telekom România28
2KFC14
3Carrefour12
4National Institute for Blood12
5Untold12
6Vodafone12
7ING Bank10
8ACR8
9Amigo8
10Doncafé8
11Federația Română de Fotbal8
12Natura 2000 NGO Coalition8
 
 
 
Top 3 agenții este format din McCann WorldGroup România, Publicis România/Publics One și Leo Burnett România/Publicis One. McCann WorldGroup România este câștigătoarea primului loc pentru al doilea an la rând, obținând 1 trofeu Gold Effie, 5 Silver și 6 Bronze. Urmează Publicis România/ Publicis One cu 1 trofeu de Aur și 4 de bronz și Leo Burnett România/Publicis One cu un Grand Effie, 1 trofeu de aur, 1 trofeu de argint și 2 de bronz. La toate acestea se adaugă punctele pentru campaniile care au obținut nominalizări, fără premii.
 
 
No.Agency Points
1McCann World Group România70
2Publicis România/Publicis One29
3Leo Burnett România/Publicis One28
4UM România27
5GMP Advertising18
6Media Investment18
7Zenith România15
8MRM // McCann13
 
 
Câştigătorii celei de-a 13-a ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2016, care a avut loc pe 22 septembrie. În total, 12 agenţii şi companii au obţinut 32 de trofee, incluzȃnd un Grand EFFIE, cinci trofee de aur, nouă de argint şi 17 de bronz. 
 
Effie Insight Guide

Începând cu ediția din 2016, Effie România s-a aliniat integral formatului internațional mutând centrul atenției de pe Gala de premiere pe un nou format care să aibă în vedere creșterea nivelului profesional în marketing și publicitate. Așadar, pe parcursul anului au fost organizate cinci Effie Talk-uri, 2 gale de premiere, 2 runde de jurizare, 2 sesiuni de consultări cu creativi & strategi din industrie și 3 broșuri Effie. Noua strategie a impus și schimbări la nivelul competiției prin introducerea dezbaterilor în procesul de jurizare sau crearea unor categorii noi. De asemenea, discuțiile care au avut loc în cadrul celor două runde de jurizare de la ultima ediție a competiției au fost documentate și au contribuit la realizarea Effie Insight Guide, un instrument menit să ajute agențiile și clienții să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței. Effie Insight Guide este prima broșură de acest tip lansată ȋn România, făcută după modelul celor de la Effie New York și conține sfaturi de bună scriere pentru agențiile și clienții interesați de competiția Effie.

Documentul a fost creat de către Comitetul de Organizare, cu sprijinul Cohn &Jansen JWT, pe baza analizei și interpretării feedback-ului obținut de la jurații Effie. Prețul broșurii este de 25 lei plus TVA – și se poate comanda prin mail către teodora.calin@institute.ro. Odata cu lansarea aceste broșuri, agențiile participante pot solicita organizatorilor și feedback individual, pentru fiecare lucrare ȋnscrisă ȋn competiția Effie 2016.
 
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.