The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics

/ 13 Noi 2014 / Maria Neneciu
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
  • Cum a fost și ce s-a întâmplat la Internetics
1/8
Gala Internetics de anul acest a avut loc într-o locație specială, la Halele Carol din București, unde peste 600 de specialiști în online au aplaudat cele mai bune proiecte din online din România. Atmosfera a fost relaxată și toată lumea s-a bucurat de acest pretext de socializare, dar și de premierea si recunoașterea excelenței în această industrie, care este într-o creștere exponențială. A fost o seară animată, cu multe premii, glume, emoții și discursuri de mulțumire. Și hashtag-uri. Multe agenții au plecat acasă cu premii, îi felicităm pe toți: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin România, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide România, Publicis Bucharest, The Geeks și Webstyler & GMP au fost cele care au primit trofee și aplauze. 
 
Digital Star a fost desemnată Agenția Anului, reușind să câștige nu mai puțin de cinci trofee în cadrul competiției. Acestea au fost oferite pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a câștigat la categoria CULTURE , în secțiunea Online Branded Content și la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables. Agenția a mai câștigat și pentru campania „The Indygen Vlog Show”, realizată pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar și pentru „The Billa Social Catalogue”,  în două secțiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps și INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign – Others.
 
Webstyler și Cohn&Jansen JWT au câștigat și ele tot câte 5 premii, însă cu un punctaj mai mic decât Digital Star. Webstyler a câștigat patru trofee doar pentru lansarea Telekom - în secțiunile „Mobile Apps” (cu aplicația “Hai!”), “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” și “Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign), dar și un premiu pentru „Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Câmpeanu. 
 
Cohn&Jansen JWT a câștigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – „Purity Test” la COMMUNITIES - Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites și la INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign - FMCG – Drinks, dar și 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, în secțiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs și SOCIAL MEDIA - Online PR Special Projects.
 
Kiss FM a înscris pentru prima oara în competiție și a reușit să și câștige cu viralul „Cine-s Sergiu și Andrei?”,  primind și premiul special al juriului pentru „Best Newcomer”.
 
Cei mai premiați clienți ai serii au fost Pegas și Telekom, fiecare câștigând câte 4 trofee, iar Pegas a reușit să mai obțină și premiul special de “Most Creative Client of the Year”. Alte branduri care au plecat acasă cu mai multe trofee: Aqua Carpatica, care a reușit să câștige 3 premii, Samsung Galaxy Note 3, Gillette, Petrom, Coca-Cola și Billa, toate reușind să câștige două premii. 
 
În competiție au fost înscrise 169 de lucrari, de către 37 de participanți. Acestea au fost jurizate de către 22 de specialiști ai industriei de online. Pentru prima dată, președintele juriului a fost un specialist din altă țară: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte și la gala de premiere și s-a arătat încântat de proiectele pe care le-a văzut la jurizare. 
 
Gala s-a continuat cu un afterpary Grolsch, care a avut loc la Energiea, unde toată lumea pasionată de online a petrecut...analog.