The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests

News / 12 Feb 2019 / INSTITUTE.RO
  • Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests
  • Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests
  • Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests
  • Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests
  • Creative Bravery cu Erik Kessels & Guests
1/5
Creative Bravery este o conferință internațională & workshop în care timp de două zile Erik Kessels va vorbi creativilor români despre curajul în publicitate, despre proiectele sale cele mai de succes și va oferi tips & tricks în crearea portofoliilor.

Cine este Erik Kessels?
Unul dintre legendarii oameni de publicitate, Erik este creatorul campaniei „I AMsterdam” – probabil una dintre cele mai faimoase campanii de branding de oraș din lume – și creativul din spatele multor campanii internaționale.
Dacă ești profesionist în industria de publicitate, marketer, designer, storyteller sau pur și simplu în căutare de inspirație, atunci nu rata Creative Bravery – o sesiune internațională cu legendarul Erik Kessels & guests Valentin Suciu – Creative partner la Jazz Communication și Mihai Coliban directorul școlii St. Brendan


Care este programul?
Ziua 1: Creative Bravery with Erik Kessels & Guests
Vineri, 22 februarie, 16.30 – 21.00
Arcub – Gabroveni nr. 50-53, București

16:30 Get together, networking
17:00 Panelul 1: Mihai Coliban, Directorul St. Brendan School 
17:20 Panelul 2: Valentin Suciu, Creative Partner la Jazz Communication & Președinte al ADC*RO
17:45 Pauză de cafea
18:00 Panel 3: Erik Kessels, fondatorul legendarei KesselsKramer, publicitarul Amsterdamului, creatorul „I AMsterdam” și al unora dintre cele mai uimitoare campanii pentru Diesel sau Hans Brinker Hotel, un om pe care nu îl poți ignora și ale cărui lucrări au inspirat generații de publicitari.
19:15 Panel discuție: "The eternal dilemma of a creative mind - die selling groundbreaking work or live doing what you like?"
Moderator: Mihai Coliban | Directorul St. Brendan School
Speakeri:
Erik Kessels - Fondator | KesselsKramer, Amsterdam
Laura Ionescu - Co-fondator | “Dume de mestecat” | Creative freelancer
Valentin Suciu - Creative Partner | Jazz Communication | Președinte al ADC*RO
Anca Ungureanu - Director of Identity and Communication at UniCredit Bank



20:15 Networking
21:00 Finalul evenimentului

Discursul lui Erik va cuprinde:
Intuiţie
Eşecuri
Idei strategice puternice
Celebrarea necunoscutului
Amatori vs. Profesioniști
Eroi
Sânge
Rahat (ăla despre care vorbea Moromete)
Art Direction
+ Q&A

Ziua 2: Masterclass cu Erik Kessels
Sâmbătă, 23 februarie, 09.00 – 16.00
Institute The Café – Știrbei Vodă 104-106, București

A doua zi va începe printr-un scurt schimb de portofolii „pe nevăzute” – asta înseamnă că participanții la masterclass își vor aduce portofoliile în plicuri albe și fiecare va alege aleatoriu un plic prezentând astfel portofoliul unei alte persoane.
Apoi Erik va discuta punctual, oferind exemple și analizându-le cu participanții.


*De reținut că:
1 – pentru a doua zi sunt disponibile doar 20 de locuri
2 – candidații pentru cea de-a doua zi sunt rugați să își includă CV-ul &portofoliul când aplică pentru masterclass. Acest lucru este necesar în vederea unui pre-screening ce va fi realizat de echipele ADC*RO & St Brendan doar pentru a se asigura că va fi un echilibru de personalități și lucrări în cadrul evenimentului
3 – înscrierile pentru masterclass sunt deschise până la data de 19 februarie, lista finală a participanților urmând să fie anunțată pe 20 februarie.


I AMsterdam este o campanie realizată de Kesselskramer pentru brandingul orașului Amsterdam. Campania s-a conturat în jurul unei expoziții de fotografie dedicate promovării orașului. 20 de fotografi cunoscuți, născuți sau nu în Amsterdam, s-au alăturat proiectului și au arătat orașul din perspectivele lor; iar rezultatul a fost un oraș personal, divers, contemporan. O campanie despre identitate și asumarea ei.

St.Brendan - School of Innovation in Transylvania este formată dintr-o echipă excepțională de minți creative unite din întreaga lume pentru același scop: să creeze cei mai încrezători și curajoși inovatori ai Europei. Creativi, antreprenori, profesori, designeri, arhitecți, strategi, IT-ști. O super echipă care să reinventeze educația.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Top 3 ADC și ADC Focus. 


Eveniment organizat de St Brendan School of Innovation & ADC*RO.
Parteneri: The Institute & IQads