The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

56 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2017

Articol / 31 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • 56 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2017
1/1
56 de lucrări din cele 106 ȋnscrise ȋn competiția de anul acesta Effie Awards au trecut de prima rundă de jurizare Effie România. Campaniile au fost premiate pe 30 mai, pe scena teatrului Apollo 111, ȋn cadrul unui eveniment prezentat de Alexandra Iavorschi, Președintele Comitetului de organizare Effie 2017, Managing Partner Starcom MediaVest.

Agenții care au obținut nominalizări: Cohn & Jansen JWT, DDB România, FCB Bucharest,  GMP Advertising,  Graffiti BBDO, Headvertising, Jazz, Leo Burnett România/Publicis One, Making of Promotion, McCann Worldgroup România, Mediacom, Mercury 360 Communication, Ogilvy România, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis România/Publicis One, The Hub Partners,  Webstyler, WOPA.

Brandurile finaliste sunt: Albalact, ALFERS, Aqua Carpatica, Automobil Clubul Român, AVStore, Bergenbier, Bucovina, Coca-Cola, Coca-Cola Lime, Comedy Central, Dacia Duster, Digi Mobil, Dorna, Edenia, ETI Puf, Fanta & Sprite, Fortuna, Gândul.info, Gillette, Groupama, ING, Itsy Bitsy Radio, J&B, Kaufland, KFC, Lenor, MagneVie, NN Health Insurance, Pepsi, Plantam Fapte Bune în România, Poliţia Românǎ, Provident, Radio Guerrilla, Secom, Staropramen, Timişoreana, Vodafone.

Juriul din prima rundă a fost format din 50 de specialiști ȋn marketing și comunicare, research și profesioniști din mediul academic. Ȋn runda a doua de jurizare alți 40 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2017. La finalul competiției, toate agențiile nominalizate și câștigătoare vor primi puncte ȋn Effie Global Index, unul dintre cele mai prestigioase tool-uri de indexare a agențiilor, rețelelor și companiilor la nivel mondial, format pe baza rezultatelor obținute din fiecare festival local Effie.

Pe lângă finaliștii EFFIE 2017, evenimentul a găzduit și un nou Effie Talk, sustinut de Béla Ziemann, Head of Strategy Publicis Italia.



Câștigătorii Effie Awards 2017 vor fi aplaudați pe 14 iunie, ȋn cadrul  unei Gale de Premiere ce va avea loc la MNAR, Sala Auditorium. Detaliile despre participarea si mai multe despre lucrările finaliste prezentate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.

Romanian Effie Awards 2017 este prezentat de Carrefour, Telekom, Heineken şi Kaufland şi susţinut de Coca-Cola, Petrom si Lay’s. Partener strategic: Deloitte.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.