The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

CREATIVE TALKS #1 @ ENERGIEA

News / 28 Ian 2016 / INSTITUTE.RO
  • CREATIVE TALKS #1 @ ENERGIEA
1/1
Noul proiect Energiea, în parteneriat cu Art Directors Club of Romania, propune o serie de întâlniri lunare cu creativi români, care timp de o seară iau o pauză de la to do list-urile de agenție și povestesc relaxat despre lucrurile care-i motivează, despre inspirație și procese creative.

Prima ediție are loc miercuri, 3 februarie și îl are ca invitat pe Cornel Gologan (Director de Creație la Propaganda), care va vorbi despre Managementul Inspiraţiei, metoda Kokkino-Horbach. Accesul este liber.

INTERVIU CORNEL GOLOGAN

Dă-ne 3 exemple de campanii mișto din 2015.
Vodafone "Red Light", aplicația de la turci (cred că e a lui McCann) pentru femei abuzate, care a câștigat la Cannes. 
Apoi, campania de Youtube pentru Garanti Turcia: "Deneysel Bankacılık”.
Și spotul cu Silviu Gherman pentru Ursus “Cooler”.

Pe ce brand internațional ți-ar plăcea să lucrezi și de ce?
Și eu tot pe Old Spice. Arată ca RFG-ul văzut de un redegist. Am senzația că brief-urile de la ei nu sunt ca „problemele de creație” pe care trebuie să le rezolvi zi de zi. „Vrem ca spotul să se termine cu sloganul de platformă, dar să aibă un tagline diferit de campanie, care să fie în linie cu strategia de brand și - neaparat - să folosească elemente din campania de anul trecut, în timp ce redă valori de pe cei trei piloni de brand.”

Te-ai întors în Romania pentru că. . .
M-am întors pe motiv de siguranță. Și, din pacate, am avut dreptate. În Turcia e un început de dictatură amestecată cu lupte cu PKK-ul și atentate ISIS. Nu e prea vesel.

Ce ziceai musafirilor când te întrebau în copilarie „Da’ tu ce vrei să te faci când o să fii mare”?
Oscilam între vaporean și „doctor chirurg”. Încă mai iau în calcul ambele opțiuni.


Cornel Gologan este membru Art Directors Club of Romania și director de creație la Propaganda, din septembrie 2015. A revenit în România după un an și jumătate în care a ocupat funcția de director de creație la Grayling, Turcia.