The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ȘTEFAN CEZAR-IULIAN // SHINOBI

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ȘTEFAN CEZAR-IULIAN // SHINOBI
  • ȘTEFAN CEZAR-IULIAN // SHINOBI
  • ȘTEFAN CEZAR-IULIAN // SHINOBICOSTEL
  • ȘTEFAN CEZAR-IULIAN // SHINOBI
1/4
Ștefan Cezar Iulian (colecția Shinobi) este din Teleorman, Romania, are 22 de ani și a terminat studiile de Licență la Facultate de Arte și Design Timișoara. Este implicat în toate proiectele educaționale și a participat la toate expozițiile și prezentările Facultății, fiind și finalist la Inside Fashion 2016.

Shinobi

Moda străzii este un mod unic de a fi îmbrăcat, care a luat naştere în mediul urban prin intermediul subculturilor. Fiecare look folosit în moda străzii este influenţat de atitudine, muzică și mai ales de o anumită filosofie de viață. Această animare a stilului vestimentar se realizează prin îmbinarea elementelor de croi, a accentelor cromatice, prin simboluri din anime-ul “Naruto” și prin elementele conceptuale care definesc personajele ce sunt folosite ca sursă de inspirație. Astfel, reanimarea street style-ului este posibilă prin coaserea unui repertoriu mai mare de sentimente care au încercat designerul de-a lungul vizionarii evoluției personajelor. Deși ideea de a face ceva în viață, de a-ți găsi propria cale și de a încerca ori de câte ori este nevoie, a devenit la ora actuală un clișeu, însă este unul cu care se confruntă fiecare generație. Prin colecția Shinobi, designerul dorește să ofere consumatorilor de modă o exprimare de bucurie și motivație, folosind anime-urile ca și inspirație.