The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

RALUCA IRENA PETRE // APORIA

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • RALUCA IRENA PETRE // APORIARALUCA IRENA PETRE
  • RALUCA IRENA PETRE // APORIARALUCA IRENA PETRE
  • RALUCA IRENA PETRE // APORIARALUCA IRENA PETRE
  • RALUCA IRENA PETRE // APORIARALUCA IRENA PETRE
  • RALUCA IRENA PETRE // APORIARALUCA IRENA PETRE
1/5
Raluca Irena Petre este absolventă a Facultății Naționale de Arte București, secția Modă. Spirit anarhist, pasionat de tema consumerismului și efectele lui asupra mediului, reușește cu ușurință să îmbine elemente din cultura punk cu filosofia curentului slow fashion.

Aporia

Aporia este un manifest împotriva fast fashion-ului, împotriva consumerismului fără limite, a trendurilor fără conţinut şi împotriva gândirii inconştiente, gândire ce pare a fi dominantă astăzi.
H&M și Zara sunt companii multinaţionale care copiază trendurile date de marile case de modă. Hainele sunt produse în Bangladesh, în condiţii dezumanizante, de oameni care sunt plătiţi cu 2 dolari pe zi, ca oamenii să fie “în trend”.

Ideea de la care designerul a pornit a fost să creeze o colecţie care să fie în totalitate bazată pe eco, recycle şi sustainable design. Aşadar, a adunat de la diverşi prieteni haine pe care nu le mai foloseau, haine din second-hand pe care le-a combinat cu resturile de materiale pe care le avea în casă. Utilizarea unor haine şi materiale care deja există a avut ca rezultat reducerea amprentei de carbon din natură.